Bonusmamma13 Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Hadde egentlig tenkt å kjøpe en sportsvogn idag men endte opp med denne.. Dere som har den, fornøyd eller ikke?
c-lotta Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Var har du kjöpt den? Vill så gärna ha den för venninna mi i London säger den är super men finner den ej i Oslo. De Mclaren jag har sett koster ca 1000 kr mer här än i England.
LegallyBlond Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Har den ikke selv, mem to venninner har den. Er helt super trille!!! Hun ene bruker kun den fra tidlig vår til sen høst, veldig mange bruksområder til å være trille.
Bonusmamma13 Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2007 C-Lotta. Kjøpt den på www.biteringen.no Kostet 2490kr
mumsi tobarnsmor Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Lånte den av ei vennine og var kjempefornøgd. Kunne tenke meg å kun bruke den og ikkje bruke vogna i heile tatt, hadde det ikkje vore for at hjula sjølvsagt ikkje er like gode når du triller på langtur.
Bonusmamma13 Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. mars 2007 Ja, er vel det jeg har kommet frem til etter noen dagers bruk, at den ikke er spesielt egnet til langturer.. Hadde egentlig tenkt å selge vognen min. Har kombivogn så kan derfor ikke beholde bare ene delen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå