Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Vurderer å sykemelde meg resten av tiden nå.Er 29 uker på vei og er litt usikker på om jeg kan få sykemelding de siste 11 ukene i ett strekk,eller om jeg må ta 4 uker adgangen. Er det noen som kan svare meg på dette??
@nita+Sebastian Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Jeg har fått fire uker av gangen ) Er i uke 30. Kommer kanskje an på hvorfor man blir sykemeldt.
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 De har ikke lov å skrive ut sykemld noe lenger tror jeg. Du må til legen for å få ny hver gang..
ninsoer Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 de har ikke lov å sykemelde deg så lenge i ganga.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Kommer an på hvorfor, tror jeg. En venninne av meg fikk svangerskapsforgiftning, og da sykemeldte de henne tvert i 8 uker. Synes hun snakket noe om at det var maks for hva de kunne sm i gangen. Ellers pleier i hvert fall legen min å ville følge med på hvordan det går, så han sykemelder ikke så lenge i gangen.
ninsoer Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 du må ikke inn til legen. jeg ringte bare å sa at jeg måtte ha forlenget sykemelding. å hentet den.. etter 8 uker må man ha en evaluerings samtale for å se om d er noe man kan gjøre på jobb...
juddellihuddelli Skrevet 20. mars 2007 #7 Skrevet 20. mars 2007 jeg b le sykemeldt en mnd av gangen først så sykemeldte de meg i tre mnd på en gang siste gang...
Tre små troll :) Skrevet 20. mars 2007 #8 Skrevet 20. mars 2007 Det er opp til legen hvor lenge han sykemelder deg. Det er ingen regel som sier at det kun er lov å sykemelde for bare 4 uker av gangen, men de fleste leger gjør det, siden det er vanlig å ha svangerskapskontroll hver 4. uke. I begynnelsen ble jeg kun sykemeldt for 4 uker, men sist gang sykemeldte han meg frem til permisjon (dvs 9 uker).
solegget sprekker til påske Skrevet 20. mars 2007 #9 Skrevet 20. mars 2007 Hei, det komer an på hvorfor man er sm. jeg har hatt en sm siden 1 januar og den går ut nå i morgen!! da starter permen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå