LilleVakreAnna Skrevet 19. mars 2007 #1 Del Skrevet 19. mars 2007 I dag bare gråter og gråter jeg. Ser bare mørkt på alt, og tårene bare renner og renner hele tida. Sitter helt aleine hjemme i kveld også. Slutta med p-piller sept.05, så jeg syns vi har prøvd ganske lenge. Så har jeg "krangla" mye med opp til flere leger, bytta fra helt ufølsomme og arrogante fastleger og masse styr. Så til slutt skulle vi bli henvist til utredning. Har nå fått brev fra sykehuset, og for å komme i gang må jeg ta blodprøve på 3 bestemte dager i en syklus (dag 3, 12 + 22). Og når jeg begynte å se nærmere på dette falt min verden i grus igjen!! Jeg reiser masse i jobben min, ofte til utlandet, og det er ikke sjanse i havet for at jeg får tatt disse blodprøvene de 3 første pp'ene vertfall. Er klar over at det er så mange som har vært gjennom værer ting, mista, prøvd lenger og alt mulig, men akkurat nå er jeg helt knust. Jeg takler ikke dette her noe mer. Føles som om jeg ikke har noen krefter igjen, sitter bare og gråter hele tida når jeg er aleine -og fatter ikke hvordan jeg skal orke å dra på jobb eller noe. Mannen min sier at jeg kanskje burde sjukmelde meg for en liten stund, fordi jeg er så nedfor, ekstremt sliten og har mista trua både på meg sjøl og verden ellers... men syns det er vanskelig. Jeg er jo ikke sjuk!!?! er mange her inne som har vært gjennom tøffere tak enn meg, jeg må vel bare skjerpe meg og komme meg videre. Hvorfor er det noen av oss som må slite så utrulig for å få til dette? det er så uendelig urettferdig!!!!!!!!! Jeg vil at ALLE her som sliter med prøving skal bli gravid på NESTE FORSØK!!!!!!!!!!!! *snufs!!* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8697152-er-s%C3%A5-fryktelig-lei-meg-trur-denne-sida-henger-litt-i-kveld-beklager-hvis-dette-kommer-2-ganger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå