Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag bare gråter og gråter jeg. Ser bare mørkt på alt, og tårene bare renner og renner hele tida. Sitter helt aleine hjemme i kveld også.

Slutta med p-piller sept.05, så jeg syns vi har prøvd ganske lenge. Så har jeg "krangla" mye med opp til flere leger, bytta fra helt ufølsomme og arrogante fastleger og masse styr. Så til slutt skulle vi bli henvist til utredning. Har nå fått brev fra sykehuset, og for å komme i gang må jeg ta blodprøve på 3 bestemte dager i en syklus (dag 3, 12 + 22). Og når jeg begynte å se nærmere på dette falt min verden i grus igjen!! Jeg reiser masse i jobben min, ofte til utlandet, og det er ikke sjanse i havet for at jeg får tatt disse blodprøvene de 3 første pp'ene vertfall.

Er klar over at det er så mange som har vært gjennom værer ting, mista, prøvd lenger og alt mulig, men akkurat nå er jeg helt knust. Jeg takler ikke dette her noe mer. Føles som om jeg ikke har noen krefter igjen, sitter bare og gråter hele tida når jeg er aleine -og fatter ikke hvordan jeg skal orke å dra på jobb eller noe.

Mannen min sier at jeg kanskje burde sjukmelde meg for en liten stund, fordi jeg er så nedfor, ekstremt sliten og har mista trua både på meg sjøl og verden ellers... men syns det er vanskelig. Jeg er jo ikke sjuk!!?! er mange her inne som har vært gjennom tøffere tak enn meg, jeg må vel bare skjerpe meg og komme meg videre.

Hvorfor er det noen av oss som må slite så utrulig for å få til dette? det er så uendelig urettferdig!!!!!!!!!

Jeg vil at ALLE her som sliter med prøving skal bli gravid på NESTE FORSØK!!!!!!!!!!!! *snufs!!*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8697051-er-s%C3%A5-fryktelig-lei-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*klemme*

Stakkars deg.. Vet utrolig godt hvordan det føles og ha sånne dager!!

Det eneste som ofte hjelper er masse sjokolade og en klem..

Vet ikke hva mer jeg kan si!! Dagene med tårer kommer og går her i huset også, men prøver (med all min kraft) og flytte fokusen til andre ting enn bare dette med prøvingen!!

Men jeg skal love deg at det ikke er lett det heller!! men når jeg klarer det er det absolutt verdt det..

Håper du føler deg bedre idag!!

Hei! :0)

Jeg fikk tårer i øynene da jeg leste innlegget ditt. Alle mine (innstengte) følelser kom fram. Jeg sluttet med pilla i aug-05, mista i mai-06 og lengre har vi ikke kommet. Skal starte utredning nå. Jeg har vært hos fastlegen og jeg tok alle uten en blodprøve på dag 7, mangler dag 21. Så kanskje du kan spørre legen om det er mulig for deg også, ettersom du er så mye ute og reiser.

Jeg vil bare ønske deg lykke til. Vi kan kanskje ha litt kontakt og støtte hverandre i tiden som kommer.

Stor bjørneklem fra meg.

Tusen takk for oppmuntrende svar alle snille damer!

Det er det som er så fantastisk her inne, at samme hvor tungt og jævlig vi har det noen ganger så klarer vi å si fine ting og hjelpe andre som er i lignende situasjoner -og DET kan vertfall ingen ta fra oss!!

Jeg er litt til og fra her inne, men vil veldig gjerne ha kontakt med dere som er i noenlunde samme situasjon, så vi snakkes garantert, Maia_74.

Hold ut jenter!!

Mange takknemlige klemmer fra meg

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...