Gå til innhold

Time hos gyn vel overstått:)

Anbefalte innlegg

Gud som jeg grua meg for gyn timen i dag. Som dere vet har jeg sluttet å røyke for 5 uker siden(etter drøye 23 år som røyker). Når jeg gikk fra jobben sa jeg til gutta; klarer jeg å styre unna røyken før jeg går inn til gyn, kommer jeg nok aldri til å røyke igjen. Jeg var sååå nervøs å hadde såååååååååå lyst på røyk, i slike situasjoner røyka jeg alltid før. For dere som lurer stod jeg med glans, jeg røyka ikke:))))

Over til saken...hehe

Gyn kunne ikke finne noen feil på den innvendige ul, noe som jeg gleder meg over. Selv om det hadde hvert greit å "funnet" en feil, så kunne jeg få en pille eller fjerne noe, så var alt klart for å bli gravid. Jeg hadde på forhånd levert blodprøve hos legen på dag 23, men den tåkedott legen hadde kryssa av feil, så prøven viste ikke om jeg hadde hatt el eller ikke. Så jeg må ta ny prøve den 2 eller 3 april. Var noen tall som kom frem på en annen prøve men jeg husker ikke hva den het. Den var litt dårlig, dvs litt under normalen, den mener jeg var på 18. Tror det laveste normale var 23, men husker som sagt ikke hva den prøven het, noen som vet? Gyn mente det ikke var noe problem, ikke vet jeg. jeg fikk skrevet ut pergo, som jeg skal ta fra dag 5 i neste pp. Så skal jeg igjen levere ny blodprøve for å sjekke el. Om jeg ikke hørte noe fra dem skulle jeg bare fortsette med pergo mnd etter. 20% fikk tvillinger av pergo, håper ikke jeg evt blir med i den statestikken.

Så var det gubbens sæd prøve som var i nærheten av et sorgens kapittel. Han hadde kun 1 ml mot 2-6 normalt, av de var 42 % ødlagte/ikke brukbare svømmere. Han hadde under normalen på alle svarene, der lavste normale var 40, hadde han 30, der laveste normale var 50 hadde han 40. Gyn mente vi kunne fint få det til fordet.

Vet egentlig ikke om jeg ble noe særlig mere klok etter timen, jeg ble vel heller mere klar over at dette ikke er et lett prosjekt ( noe selv en hønsehjerne hadde fatta etter 22 pp). Jeg får gripe tak i det positive, ingen feil funnet på meg så langt:)

Ha en forsatt fin kveld jenter:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8697028-time-hos-gyn-vel-overst%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...