tottila Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Her i huset blir det bare mindre og mindre! Synes litt synd på gubben... Lysten er totalt borte! Klarer ikke koble ut når lillegutt romstrerer og turner her inne ) Er i uke 35...
amilde 11.06 Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Akkurat sånn er det her og. Vanskelig kombinere med halsbrann, bekkenvondt og sprellende baby i magen.
_Mita_<3 Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Samme her.. ikke så mye sex men andre ting:) hihi.. Er litt øm nedei der så er ikke så behagli å ha noe inni for å se det son.. men er jo mye annet man kan gjøre en akkurat sex:)
Trillet Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 SEX????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Hv hv HVA HVA er det??? Lyst sier du??? Skjønner ikke hva du snakker om! Har vel ikke hatt lyst på sex på flere måneder. Nå er det sex MAKS en gang i uka og da er det bare VONDT!!!! GUD som jeg gleder meg til å få kroppen min tilbake! Er 37 uker. Har sagt til gubben at fra neste uke skal vi ha sex uansett om vi vil eller ikke i håp om å få fart på sakene!!!!! Gidder ikke meeeeeeer!!!! Ja, jeg har en drålig dag i dag!!!!
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Jeg er kjempegira på å ha mye sex slik at jeg modnes raskere, men da er det jeg som må gjøre jobben! *hehehe* Gubben er storfornøyd med det! Litt enveis her i gården for tiden, men han skal få ta igjen!!!
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Glemte å si at jeg er 37+2 i dag!
_Mita_<3 Skrevet 20. mars 2007 #7 Skrevet 20. mars 2007 Arg... jeg vil virkelig ha sex.. men klarer ikke.. får vondt:( HUUU... geit det er mye annet vi kan gjøre en akkurat å putte den inn!! men men.. jeg vil jo:( unnder dere som ikke får vondt av sex:) GOD SEX:)
rampen_ Skrevet 20. mars 2007 #8 Skrevet 20. mars 2007 sex? Hva er det??? Spørs om det bli noe action når det nærmer seg termin litt mer.. og man kanskje er moden for at ting kanskje skjer... er 35+5 i dag..
Diva Muffin Skrevet 20. mars 2007 #9 Skrevet 20. mars 2007 Han er redd for å vekke babyen, den møkkagubben!! Så nei, sex har det ikke blitt noe av på lenge. Og jeg tror det blir lenge til jeg klarer å lure han med på noe, jeg er ikke så veldig delikat om dagen, med kratt og kjønnsvorter.
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 20. mars 2007 #10 Skrevet 20. mars 2007 Puh! Vært lite sex her også i det siste, men det er rett og slett fordi jeg er så trøtt. Lysten er jo der, men orker bare ikke.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 20. mars 2007 #11 Skrevet 20. mars 2007 Sex er det lenge siden det har blitt noe av ja. Kan sikkert telle på to hender antall ganger siden jeg ble gravid:( I 1.trimester begynte jeg å blø etter hver gang, så da fikk vi jo helt hetta, så kom andre trimester og jeg syntes det bare gjorde vondt. Etter denne perioden hadde det gått så lang tid at det var han som fikk helt hetta av tanken på å skade babyen, og nå på tampen har jeg fått bekkenløsning og det er bare vondt igjen... Dessuten sovner jeg jo bare jeg er i ferd med å nærme meg horisontalen da.. Man kan trygt si at jeg gleder meg til å gjenoppta sexlivet nå ja:(
ninsoer Skrevet 20. mars 2007 #12 Skrevet 20. mars 2007 Har hatt regelmessig sex hele svangerskapet.. ikke fult så ofte etter 3 trimester.. men flere ganger i uka.. men no i uke 38 begynner d å bli litt ekkelt.. ikke fult så godt.. men ha måttet ty til glidemiddel da..
MissAntrop Skrevet 20. mars 2007 #13 Skrevet 20. mars 2007 Vi har hatt et aktivt seksualliv hele svangerskapet vi, nesten mer enn før Til og med nå når jeg er på overtid funker det strålende så vi behøver ikke tvinge oss selv for å ha sex for å sette igang noe. Vi gjør det av lyst og det føles bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå