Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut og handle olje til å massere med for å forhåpentligvis revne mindre med, noen som har en olje å anbefale? Vet ikke helt hvor effektivt det er, gjorde det ikke sist og revnet bare begrenset da men skal prøve uansett, det øker ihvertfall ikke sjansen for revning..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jordnøtt olje er den som anbefales. smør inn hver kveld og dra litt.. hehe.. litt bedre odds da:)

Skrevet

Jordnøttolje anbefales, og Weleda fødselsforberedende olje. Jeg kjøpte først jordnøttolje på apoteket, men jeg begynnte å klø av den. Så jeg gikk over til Weleda sin. Den fikk jeg tak i på Sunnkost.

Skrevet

Tror hvetekimolje er et vanlig brukt produkt til nettopp det du spør etter... Jeg fant det blant Weledas sortiment på en helsekost.

Skrevet

Jeg har kjøpt noe som heter Weleda Fødselsforberedende olje som de anbefalte på helsekortbutikken.

Weleda har mange typer oljer, både for å gni på magen, brystene og babyen etter hvert. Vet jo ikke om det virker ennå, men jeg tenker som så at det skader jo ikke å prøve :) Skal masseres inn i huden to ganger daglig.

Tror ikke merket du kjøper er så viktig, jeg har mere tro på at det å tilføre huden olje og å massere faktisk gjør at huden blir mer elastisk, og at det kan være med å å redusere risikoen for å revne.

Uansett, lykke til :)

Skrevet

Jeg har kjøpt noe som heter Weleda Fødselsforberedende olje som de anbefalte på helsekortbutikken.

Weleda har mange typer oljer, både for å gni på magen, brystene og babyen etter hvert. Vet jo ikke om det virker ennå, men jeg tenker som så at det skader jo ikke å prøve :) Skal masseres inn i huden to ganger daglig.

Tror ikke merket du kjøper er så viktig, jeg har mere tro på at det å tilføre huden olje og å massere faktisk gjør at huden blir mer elastisk, og at det kan være med å å redusere risikoen for å revne.

Uansett, lykke til :)

Skrevet

Jeg tror det heter Hvetekimolje det jeg fikk anbefalt til det formål sist. Jeg fant den på en helsekostbutikk i serien Weleda

Skrevet

Ble anbefalt en olje som heter "fødselsforberedende olje>" når vi var på svangerskapskurs. Fikk kjøpt den på helios eller andre helsekostforretninger. Tenkt å kjøpe den selv:)

Skrevet

Ble anbefalt en olje som heter "fødselsforberedende olje" når vi var på svangerskapskurs. Fåes kjøpt på Helios eller andre helsekostforretninger. Skal kjøpe den selv og:)

Skrevet

HEi! Jeg brukte jordnøttolje. Det får du kjøpt på apoteket. ( ofte står det i kjøleskap der...)

Jeg revnet nesten ikke... måtte sy to små sting... tro det hjalp.. hih i

Skrevet

Jeg har kjøpt mandelolje på apoteket, jeg. Er førstegangs, og revning høres jo ut som noe man vil unngå.... ;)

Skrevet

Jordnøttolje eller kobbersalve er det jeg har hørt skal hjelpe. =)

Skrevet

Jeg har kjøpt jordnøttolje på apoteket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...