Gjest Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Skal ut og handle olje til å massere med for å forhåpentligvis revne mindre med, noen som har en olje å anbefale? Vet ikke helt hvor effektivt det er, gjorde det ikke sist og revnet bare begrenset da men skal prøve uansett, det øker ihvertfall ikke sjansen for revning..
hannehormonell Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 jordnøtt olje er den som anbefales. smør inn hver kveld og dra litt.. hehe.. litt bedre odds da:)
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Jordnøttolje anbefales, og Weleda fødselsforberedende olje. Jeg kjøpte først jordnøttolje på apoteket, men jeg begynnte å klø av den. Så jeg gikk over til Weleda sin. Den fikk jeg tak i på Sunnkost.
*trinity* Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Tror hvetekimolje er et vanlig brukt produkt til nettopp det du spør etter... Jeg fant det blant Weledas sortiment på en helsekost.
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Jeg har kjøpt noe som heter Weleda Fødselsforberedende olje som de anbefalte på helsekortbutikken. Weleda har mange typer oljer, både for å gni på magen, brystene og babyen etter hvert. Vet jo ikke om det virker ennå, men jeg tenker som så at det skader jo ikke å prøve Skal masseres inn i huden to ganger daglig. Tror ikke merket du kjøper er så viktig, jeg har mere tro på at det å tilføre huden olje og å massere faktisk gjør at huden blir mer elastisk, og at det kan være med å å redusere risikoen for å revne. Uansett, lykke til
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Jeg har kjøpt noe som heter Weleda Fødselsforberedende olje som de anbefalte på helsekortbutikken. Weleda har mange typer oljer, både for å gni på magen, brystene og babyen etter hvert. Vet jo ikke om det virker ennå, men jeg tenker som så at det skader jo ikke å prøve Skal masseres inn i huden to ganger daglig. Tror ikke merket du kjøper er så viktig, jeg har mere tro på at det å tilføre huden olje og å massere faktisk gjør at huden blir mer elastisk, og at det kan være med å å redusere risikoen for å revne. Uansett, lykke til
*trinity* Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 Jeg tror det heter Hvetekimolje det jeg fikk anbefalt til det formål sist. Jeg fant den på en helsekostbutikk i serien Weleda
TusseMor07&09&14 Skrevet 19. mars 2007 #8 Skrevet 19. mars 2007 Ble anbefalt en olje som heter "fødselsforberedende olje>" når vi var på svangerskapskurs. Fikk kjøpt den på helios eller andre helsekostforretninger. Tenkt å kjøpe den selv:)
TusseMor07&09&14 Skrevet 19. mars 2007 #9 Skrevet 19. mars 2007 Ble anbefalt en olje som heter "fødselsforberedende olje" når vi var på svangerskapskurs. Fåes kjøpt på Helios eller andre helsekostforretninger. Skal kjøpe den selv og:)
Endelig ny spire i magen Skrevet 19. mars 2007 #10 Skrevet 19. mars 2007 HEi! Jeg brukte jordnøttolje. Det får du kjøpt på apoteket. ( ofte står det i kjøleskap der...) Jeg revnet nesten ikke... måtte sy to små sting... tro det hjalp.. hih i
bugs Skrevet 19. mars 2007 #11 Skrevet 19. mars 2007 Jeg har kjøpt mandelolje på apoteket, jeg. Er førstegangs, og revning høres jo ut som noe man vil unngå....
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 19. mars 2007 #12 Skrevet 19. mars 2007 Jordnøttolje eller kobbersalve er det jeg har hørt skal hjelpe. =)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 20. mars 2007 #13 Skrevet 20. mars 2007 Jeg har kjøpt jordnøttolje på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå