Gå til innhold

Jeg blir sprøøøøøøøøøø!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Sofie har vært så sutrete de siste dagene, blir så sliten. Hun bare sutrer, spyr om natta, skal ikke ligge på gulvet, ikke sitte i fanget, ikke ha pupp, ikke sove og ikke ha annen mat.. Kan det være tann nr5 som er SÅ plagsom???? Håper det går fort over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å! Det hørtes ikke morsomt ut nei. Nå synes jeg jommen du har hatt nok å henge fingrene i de siste ukene! Ingrid holder på med tann nr 5 nå. Hvis hun spyr om natta bør du kanskje utelukke at det ikke er annen sykdom? Vet ikke jeg, altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har aldri spydd om natta med tenner før, så kan hende hun er syk. Har snørrete nese og bjeffende hoste i tillegg, så kanskje hun har falsk krupp hun og som søsteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo nærliggende å tenke at det er det, når søsteren har vært syk... God bedring til dere! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars dere! Ikke lett det der nei, når alt er kjedelig! Kanskje du burde ta en sjekk på henne hos legen for å utelukke sykdom som hoppetussa sier (tror det var hun som svarte over på innleggene, men ble plutselig usikker! iallefall den som svarte på innleggene over sier:-) )

 

God bedring til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars lille Sofie da:-( hørtes ikke noe greit ut! Hørtes veldig frustrerende ut for deg også Hilde!

Håper det gir seg snart da, eller at du finner ut hva det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...