Gjest Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Noen her som har hatt bekkenbetennelse? hvorfan kjennes det ut? I dag har bekkenløsningen blitt skikkelig gale, og det kjennes ut som senebetennelse fra hoftene, ned i lår, leggen og foten... venstre fot... Noen som vet?
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Jeg har bekkenbetennelse og ikke bekkenløsning. Dvs. det sitter betennelse i leddene i bekkenet i stedet for at det føles "skranglete" fordi det har utvidet seg for mye. Betennelsen kommer selvfølgelig også fordi bekkenet utvider seg, men det er fremdeles stabilt. Begynte bak i illosokralleddene, eller hvordan det skrives, nederst i korsryggen og gikk videre til resten av leddene og fremover til symfysen. Tok tid før jeg fikk smerter foran. Tja, hvordan forklare hvordan det føles - sitter/ligger/står jeg for lenge stille eller belaster bekkenet for lenge ved å gå langt får jeg skikkelig gangsperre. Veldig vondt under i bekkenet på en måte, kjennes ut som jeg er 10 * støl. Forferdelig vondt å stå på knærne, krabbe etc. Reise seg opp fra gulvet er pyton, snu seg i sengen gjør vondt, stråler litt nedover i lårene sånn på slutten av dagen når jeg begynner å bli sliten... Men ned i føttene har jeg ikke hatt vondt, du har ikke noe nerveutslag pga bekkenløsning, da? At en nerve er litt irritert eller kommer i klem eller noe? Hør med fysioterapeuten neste gang du er til behandling, de sjekker fort ut hva det er snakk om. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå