Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har hatt bekkenbetennelse? hvorfan kjennes det ut?

I dag har bekkenløsningen blitt skikkelig gale, og det kjennes ut som senebetennelse fra hoftene, ned i lår, leggen og foten... venstre fot... Noen som vet?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har bekkenbetennelse og ikke bekkenløsning. Dvs. det sitter betennelse i leddene i bekkenet i stedet for at det føles "skranglete" fordi det har utvidet seg for mye. Betennelsen kommer selvfølgelig også fordi bekkenet utvider seg, men det er fremdeles stabilt.

Begynte bak i illosokralleddene, eller hvordan det skrives, nederst i korsryggen og gikk videre til resten av leddene og fremover til symfysen. Tok tid før jeg fikk smerter foran.

Tja, hvordan forklare hvordan det føles - sitter/ligger/står jeg for lenge stille eller belaster bekkenet for lenge ved å gå langt får jeg skikkelig gangsperre. Veldig vondt under i bekkenet på en måte, kjennes ut som jeg er 10 * støl. Forferdelig vondt å stå på knærne, krabbe etc. Reise seg opp fra gulvet er pyton, snu seg i sengen gjør vondt, stråler litt nedover i lårene sånn på slutten av dagen når jeg begynner å bli sliten...

Men ned i føttene har jeg ikke hatt vondt, du har ikke noe nerveutslag pga bekkenløsning, da? At en nerve er litt irritert eller kommer i klem eller noe?

Hør med fysioterapeuten neste gang du er til behandling, de sjekker fort ut hva det er snakk om.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...