Gå til innhold

Hvilket språk snakker deres?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sofie sier hei, se, papa, nei og mama nå. Hun er tidligere ute med språk enn motorikken, bra hun ikke er sen på alt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jajajaja

mama mamamam

dadadada

heeeeeeeeeeeeei

 

 

Høres nesten ut som jeg maser og at det kommer masse folk her i heimen!! hehe.. Elsker oppmerksomhet og skravler jo som en foss, men ikke et ord man skjønner da (untatt hei)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett bort fra at han sier hei og mamma - så tror jeg det andre som kommer ut av munnen på han kan være Russisk....eller et gammelt urspråk fra et fjærnt strøk i verden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det eneste ordet soom kan likne et ord "PLSSSS"....please på sms-språk! Tospråklig teknisk geni i en alder av nesten 8 måneder, altså!!! ;) Og høflig også!!!!

For å være seriøs...hehe...tror det er et uttrykk for at "detta var bra, altså!!!" :) Sier det bare med et stort smil om munnen....

Ellers går det mye i blblbl...eeeehhh....også prøver hun stadig ut nye rare kombinasjoner som ikke finnes i det norske språk i allefall... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det i: mamama, papapa, dadada, lalala, bababa, tatata, neineinei, hhheeeeiii.. og masse annet vi ikke forstår.. veldig glad i og prate som sin mor.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i gakk-gakk-gakk,og aner ikke hvorfor. Vi går ikke rundt å sier gakk-gakk så :o) Ellers er det mye rare lyder og sammensetninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg imponert! Hilde Marø`s Sofie som sier så mange ord?!

Jeg trodde det var laaangt fram i tid vi skulle høre di orda er på juliklubben :)

Elvira holder seg til papa og brrrrrrrrrrrm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baba og bæbæ med ulike tonefall... (kunne ha trodd det var pappa men det kan ikke stemme ettersom hun ikke har hørt ordet pappa før..)

 

og det aller siste er en slags kch kch lyd.. helt merkelig å høre på men er vist veldig gøy å lage :)

 

men ingen forståelige ord.. gleder meg til hun begynner å si noe som man kan forstå..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benjamin sier masse uuuu uuuu uuuu. Den snurpemunnen hehe. Ellers går det i masse kremting og latter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma er vel det eneste som er helt tydelig her:-)

Ellers så går det i babba, dadda, vavva, heeeei og så kjører han bil (hihi)

ikke greit å vite hva han babler om nei! kommer noen hviiiin innimellom også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går d i... brrrrroomm... (pappa som er audi frelst) hehe og æsssjjj når vi tar av bleia!!! noe som ofte stemmer:) hmmmm er d no mer han sier da............???? jo han sier tttiiii når pappa kommer inn døra... d er jo litt gromt da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helenas første ord var "Apu!". Da skjønte vi at vi måtte lære henne at det finnes flere figurer i "Simpsons" enn han ;) Så fulgte mam, gab (mamma og pappa???) og ikke minst "abøm" - kanskje det hun egentlig mente var amøbe...? Men nå sier hun mye mamamam og babab. Koselig selv om det antagelig er ubevisst! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...