Gå til innhold

Merker nesten ingenting...


~chess~

Anbefalte innlegg

Er litt bekymra jeg, for jeg merker jo ikke noe til at jeg er gravid. Glemmer det faktisk innimellom. Mener at jeg kjente mye mer forrige gang. Er jo bare 4+2 da, så det kommer vel. Men skulle gjerne følt meg mer gravid.. Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat sånn har jeg det og. Klarer ikke å tenke på noe annet enn graviditeten, og er livredd for at noe skal vøre galt. Er 5 + 3 jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, litt slitsomt når det er sånn. Vi får vel bare satse på at alt er bra, og at våre bekymringer er helt unødige.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også akkurat som dere.. jeg har ingen symptomer.. er nå i min 11 uke så det har jo gått bra for meg selv om jeg ikke har merket noe.. så bare slapp helt av å nyt det..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på akkurat samme måte også.. er i min 11 uke og har ikke hatt så mye som et lite tegn.. det har jo gått bra så lang for min del iallefall så tror dere bare kan slappe helt av å bare nyte det at dere slipper å være kvalme eller noen ting...

 

Lykke til videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei nå prøver jeg igjen.. 3 gang jeg prøver å svare på dette innlegget her nå men det kommer jo ikke frem.. tror jeg begynner å bli tullete..

 

ville bare si at jeg har det på akkurat samme måte og jeg er nå komt til min 11 uke.. har ikke hatt så mye som et lite tegn... så tror dere kan slappe helt av

 

lykke til videre

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

merker ikke så mye jeg heller. har litt ømme bryster og det merker jeg jo ikke så mye til før kvelden kommer. jeg er 5+6...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heja jenter,er innom og smygkikker jeg,håper det er iorden;) er i min 19 uke imorgen...og selv fant jeg ikke ut at jeg var gravid før i uke 8...og det var bare uteblitt mens som gav meg grunn til å tro det...har ikke merka noe til graviditeten enda heller jeg...ikke kvalme,spying,hodepine eller noe slike symptomer som det virker at alle har...ble litt bekymra selv jeg,så jeg var på tilig ultralyd for en mnd tid siden,og da var alt i skjønneste orden...legen sa at jeg var bare en av de heldige gravide som ikke hadde de store plagene...godt å høre det;), så det å sammenligne sin graviditet med andres,er umulig..ingen er lik...så senk skuldrene og nyt graviditeten,lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...