Gå til innhold

Kinesiskfødselskalender

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tør nesten ikke skrive det, men ønsker meg ei jente denne gangen. Har dere tro på det kinesiske fødselskartet? Om det stemmer skal jeg ha gutt! Evnt.har det stemt med deres tidligere barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje ikke det du vil høre men jeg har trua på den, siden det står at jeg skal ha jente ;) hehe

Skrevet

Det stemte forrige gang på meg. fikk gutt. Ønsker oss også ei jente nå, men en gutt er selvfølgelig like velkommen. Ifølge dette kartet kommer gutt nr 2 :). Jeg har hatt tre SA og alle de skulle ifølge kartet vært jenter.. Med denne erfaringen blir vi overlykkelige uansett kjønn.

Skrevet

Det stemte for meg og for venninna mi forrige gang. Fødselskartet sa gutter, og vi fikk hver vår gutt. Og jeg skal tydeligvis få enda en gutt... Vet ikke om jeg tror så mye på det. Men mannen min er ganske flink til å lage gutter. Han har to gutter fra et tidligere forhold + at de fikk også en gutt som døde etter fødselen. Og så har han en gutt med meg, og kanskje en til på vei... hi-hi :) Må innrømme at jeg blir vel kanskje litt ekstra glad hvis det er en jente i magen. Syns det er lov å si det jeg da, selv om babyen er velkommen uansett kjønn. :)

Skrevet

På meg står det forskjellig på BV og BiM. De to kalenderene virker ganske ulike. Vil gjerne ha en jente jeg og da :o)

Skrevet

det er en av de som stemmer tror jeg.. en av de viser at min første fødte som var en gutt, skulle være jente.. men begge viser gutt nå.. så får se.. jeg blir overlykkelig bare jeg får et friskt barn født til terminen jeg.

Skrevet

hos meg stemmer begge mine gutter,både på kinesisk kalender og gullringtesten..og i følge dem begge så blir det en jente nå..blir nesten litt redd om det stemmer jeg:-O

Skrevet

jeg har termin 30.april og vi venter en jente. men d kinesiske kalenderen spådde at d skulle bli gutt...så d stemmer ikke for oss ;-)

Skrevet

hvor er denne kalenderen??? :-) Nyskjerrig nå!!

Skrevet

ligger under kjerringråd på venstre side i menyen her..syyke greier

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...