Gå til innhold

23.juni 07 Bruder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem gifter seg 23.juni?? Kommer langt? Del det med oss :) Vi har snart alt under kontroll, Kjolen er snart i hus, dressen er leid å i orden, invitasjoner og bordkort er laget å skrevet. Kirken,lokaler,skyss fra kirken,fotograf,frisør,kokk,forlovere er ordnet :) Syntes selv jeg har kommet veldig langt :) Mangler en toastmaster..

Skrevet

Har kommet like langt som deg. Er fornøyd med det. Er på detaljnivå i planlegginga nå. Ang skyss fra kirka(brudebilen) hvem skal dere ha i bila og hvem kjører. Onkelen min er sjåfør. Forlovere skal vel sitte på også???

Skrevet

Jeg gifter meg da!!! Det nærmer seg!!! Åhhh glær mæ..

Har kjøpt kjole, å kjøpt smykke, armbånd å tiara. Leid dress til sambo, kjøpt kjole til snuppa (mangler å leie til brudesvenn), og mangler sko å div til alle. Lokale og kirke i orden for leeenge siden. Sendt ut inbydelser, har klart hvordan lage bordkort og sang/meny/gjesteliste. Har bestilt brudebukett, coursage (?) og brudepikebukett. Har bestilt fotograf, leid limousin. Kokken er ordnet, meny er bestemt. Forlovere er i boks, også toastmaster(e). Bryllupsreisen er forhåpentligvis i orden i morgen eller en av de nærmeste dagene (er reservert). Mangler nok servitører, bestille og bestemme bryllupskake, kaker til festen. Frisør er bestilt ja. Sanger til kirka er ordnet og bestemt oss for sanger, må bestemme oss for salmer og brudevals. Musikk til festen er booket.

Så skal jeg ønske meg velværeting til bursdagen min som jeg skal nyte uka før bryllupet :-)

Føler jeg har det meste under kontroll. Noe jeg glemmer tro?

Skrevet

Eneste vi har fått vite er at forloverne også skal være med :) skyssen fra kirken er en overraskelse fra mine foreldre :)

Skrevet

-brudekjole, undertøy og slør

-brudepikekjole

-brudebukett, knapphullsblomster og brudepikebukett

-bil

-hotell

-kirke

-lokale

-mat

-frisør

-innbydelser

-bordkort (nesten klart)

-forlovere

-toastmaster

-fotograf

-barnevakt.. hehe..

-band til festen

Kommer ikke på mer nå..

Neste vi skal fikse nå er klær til sambo og begynne å handle inn alkohol..

Skrevet

Jeg skal gifte meg da! Har kommet like langt jeg og. Tror forlovere skal sitte paa ja, de skal jo fotograferes sammen med oss og barna. Vi skal leie en lokal sjaafør som har en gammel bil som passer perfekt. Det er naar man begynner med detaljene for selve dagen at jeg blir litt smaatressa, mye pga at de to smaa som skal inn i tidsskjemaet. Men vi har ordna oss med barnepiker og vi har mye slekt som skal hjelpe oss. Men likevel... Jeg lurer paa hvordan dere skal dekke bordene. Vi skal ha ca.70 gjester og det blir plass til 4 gjester hved hvert bord (skal ha langbord i hestesko). Tenkte aa ha hvite roser som rød traad i hele bryllupet. Saa da blir det en liten blomstersak i en skaal/liten vase med kubbelys paa glassunderlag (ikea) ved siden av. Vet dere om slike kubbelys brenner fint i saa mange timer? De jeg har hjemme brenner ofte slik at man ikke ser lyset etterhvert som det blir kanter øverst..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...