Kosermeg Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Jeg er 178 høy og lurer på om det er et problem i forhold til at vogna er ganske lav. Noen med erfaring? Er det ellers noen som kan fortell meg om hvordan den er å kjøre i marka og i byen? Tror jeg har blitt overbevist om 4-hjuling da jeg kommer til å gå endel turer i skog og mark. For dere som har/har hatt denne vogna, hvor lenge brukte dere den til ungen? Gikk dere eterhvert over til en lettere sportsvogn?Ser at noen tidligere har skrevet om reklamasjoner på denne vogna. Hva slags reklamasjoner er dette? Tenkte dessuten å kjøpe softbag da jeg har tre etasjer opp til leiligheten. I butikken blir det sagt at ungen kan ligge i den til den er ca 6 mnd. Stemmer det? Håper noen kan dele sin erfaring før jeg går til innkjøp av vogn.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Endel av det samme lurer jeg på. Håper noen kan gi oss noen tips/dele sin erfaring.
2julibarn Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Hei, jeg har Mistral, men rager bare 167 over bakken. Er superfornøyd, men har bare brukt vogna siden snuppa var 6 mnd. Kjøpte vogna brukt (ett år gammel) og den er tight og fin. Fra før har jeg en Brio kombi som jeg har brukt hver dag i 4 år, og som jeg også har vært veldig fornøyd med. Brioen har bedre kalesje, den folder seg bedre sammen når man legger den ned. I Mistralen får liksom babyen så mye stoff rundt hodet, men det er også det eneste negative jeg har å si. Går masse i skog og mark og både Brioen og Mistralen er helt super på all slags føre/underlag. Brioen er litt høyere, noe jeg satte pris på når barna var under 6 mnd siden det blir mange løft i løpet av en dag. Grunnen til at jeg ville ha Mistral nå, er at jeg syntes den er så tøff å se på (tøffere som sportsvogn enn eks Brio), god demping, stødig (!) nett og kjekk! Jeg liker generelt vogner som er lave. Det er som sagt litt upraktisk at vogna er lav når barnet er veldig lite pga mange løft, men hvis du "holder ut" en kort periode med en lav bagvogn, så vil du bli veldig fornøyd med denne som sportsvogn. Det er jo en fordel at den er lav når den fungerer som sportsvogn siden vogna blir veldig stødig. Etterhvert kan barnet også klatre opp i vogna selv. Mannen min er 189 høy og håndtaket er akkurat høyt nok for han, så det er ihvertfall høyt nok for deg!
Kosermeg Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2007 Superfint at du deler noe av din erfaring. Jeg tror jeg skal holde ut selv om den er lav. Det er jo fint at håndtaket kan reguleres så vi ikke merker så mye til at den er lav når vi triller. Noen andre som har noe å si om denne vogna?
gerd Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Jeg er veldig fornøyd med mistralen min, men tror kanskje du vil mislike at den er såpass lav...selv om håndtaket kan justeres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå