Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Baby snur hodet fra side til side, virker eller klar og normal. Vi mistenker at han kan ha vondt i bakhodet eller at det er noe ubehag med slitt hår i bakhodet som stikker? Noen som har opplevd dette?
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Ja, det har jeg opplevd. Min bab på 5 mnd, hadde en periode der han holdt på med å snu hodet fra side til side. Som en liten vindusvisker, hehe Tror enten det var at han var litt urolig, el at det klødde i bakhodet...? (Var bare når han skulle sove)
minas'81&lillegull;) Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Frøkna mi gjør dette også, hun gjør det når hun begynner å bli trøtt å prøver "å finne roen". Det er liksom første tegnet på at nå trenger hun å sove. Vet ikke om dette gjelder din, men...
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 eh mathias gjør det masse! han flire å kose sæ å trur bare han gjør det for han har lært det!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Akkurat, ja. Det er på kveldene, og noen ganger ettermiddag. Høres ut som om det er riktig. Puh, gleder meg til de små begynnre å prate litt, så vi skjønner....Ellers når han er trett gnir han seg i øynene.
Nicita73 Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Lillegutt på 5 mnd. har også begynt med det de siste dagene,men tror det bare er på skøy, han smiler og ler. Kan hende han har sett litt for mye på mammaen sin når hun rister på hodet å sier nei nei, hi hi. Hvor gammel er babyen din?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 Han er 7 mnd, begynte litt enkelte ganger med dette da han var 6 mnd.
minas'81&lillegull;) Skrevet 19. mars 2007 #8 Skrevet 19. mars 2007 Blir kjekt den dagen de kan sette ord på ting ja:) Ikke alltid like lett å forstå hva de mener og vil...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #9 Skrevet 19. mars 2007 Min gutt har også gjort dette,er hvist ganske vanlig,,som andre sier..en måte og finne roen når de skal sove?
mayen20 Skrevet 19. mars 2007 #10 Skrevet 19. mars 2007 det gjør jenta mi... har ho gjort i flere uker no, og ho er jo bare 12 uker... har lurt på det samme eg og.. men er når ho er trøtt og skal sove, og hvis eg bærer ho, og ho ikke helt finner roen på kordan ho skal legge hodet,...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå