Ellewe2000 Skrevet 19. mars 2007 #1 Del Skrevet 19. mars 2007 Hei, jeg er ei jente på 35 år som ønsker å starte familiebarnehage i mitt eget hjem fra 06.08.07, jeg har 3 egne barn på 7 år, 3 1/2 år (4 år i juli) og ei jente som blir 1 år i juni. De to eldste går på SFO og i barnehage, det er bare hun minste som vil være hjemme på full tid. Har du behov for plass er det bare å ta kontakt med meg nå eller når det nærmer seg aug. Hvis familiebarnehagen ikke går i orden (mangler førskolelærer, og får jeg ikke det kan jeg ikke starte) så ønsker jeg å være dagmamma fra samme dato. Da kommer jeg til å registrere meg som hvit med godkjenning, trygt og greit. Så trenger du barnepass er det bare å ta kontakt, jeg kommer til å drive som en familiebarnehage, men da uten den pedagogiske veiledninga, ellers vil det meste være likt. Åpningstiden vil være fra kl 0730-1630, det vil være mulighet for både deltidsplass og heldagsplass. Fast månedspris. Ring meg så kan vi ta en prat:) tlf. 90888151. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8696016-dagmammafamiliebarnehage-ledig-fra-6-aug-07-arendall/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå