L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 er så gla så gla:) Var helt hærlig å se den lille krabaten være så aktiv i magen:)) alt var normalt og h*n svelget fostervann hehe... Helt ubeskrivelig når jeg fikk høre hjertelyden... Ser ut som at det endelig går vår vei, så nå har vi sagt det til de nærmeste (stort sett)... Har også vært å kjøpt min 1 mamma bukse... hehe... Klarte ikke å dy meg... Er bare så LYKKELIG:))) og samboer klarer ikke å la vær å ta på magen hele tiden... hihi-
~chess~ Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Herlig følelse ikke sant! Enda bedre blir det når du begynner å kjenne små spark og dult..
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 ååååh så kozelig, gleder meg til det blir min tur på ul=) fikk/ville du vite kjønnet?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 åååh så kozelig=) gleder meg til det blir min tur til å dra på ul=) fikk/ville du vite kjønnet?
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. mars 2007 nei fikk ikke vite kjønnet nei. Iallefall ikke sånn sikkert.... han refererte hele tiden til "han", men han sa at han var ikke sikker.kjønnet er veldig likt i begynnelsen så det er lett å ta feil... Men han er spesialist så blir spennende å se..
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2007 skal på 3d ul i juli og da får jeg vite helt sikkert:))) lenge til, men heg gleder meg allerede... På sykehuset, 2d, sto det i brevet at en ikke fikk vite det...
Mamma til snart 4 Skrevet 20. mars 2007 #10 Skrevet 20. mars 2007 var det noe spesielt siden du fikk så tidlig??=)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 20. mars 2007 jeg var på ul i uke 9 også... Har hatt 4 SA så er derfor jeg får tidlig ul...
Mamma til snart 4 Skrevet 20. mars 2007 #12 Skrevet 20. mars 2007 da er det forståelig, ikke kjekt i det hele tatt, hadde en sist selv.. får klamre oss til håpet om at alt går bra. . nytter ikke å gjøre noe annet. er 10 uker på vei , gleder meg til jeg er ferdig med vertfall de 3 første mnd ene, tiden går så sent...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå