Gå til innhold

Min lille sovegris vil plutselig ikke sove !


Bratsj

Anbefalte innlegg

Har en liten lat-sabb som gjerne drunter bort 18-19 timer pr døgn, (han sover 11 timer pr natt, pluss to lurer ute i vogna a` 2-3 timer, samt en liten morgenblund)

Men plutselig siste døgn har han ikke villet sove (han er 3,5 mnd)

Han har vært våken ørten ganger i natt, våknet halvtime etter å ha fått pupp, for eks, så da er vel ikke sult heller - jeg har vært oppe og stappet smokk i det uendelige, føles det som.

Og slik fortsatte det på dagen også, han pleier kjapt å ta 3-4 timer når vi er ute og triller, i dag våknet han etter 45 min.

Og etter det har han kun sovet 1x 40 min og 1x20 min, før han ble lagt for kvelden til nesten vanlig tid (litt før)

Da sovnet han omsider etter mye klaging - og trur du ikke han våknet igjen etter en time ! (pleier iallelfall sove 3-4 timer første natte-strekket)

Holder på å bli sprø - hvordan kan dette skje ?

Nå har han ligget våken og pustet og peset i snat en time - han burde jo være segneferdig etter å ha sovet så mye mindre i dag enn han pleier ?!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hm høres rart ut, men det kan jo plutseli snu..Kanskje han ikkje e helt i form og derfør ikkje vil sove? Ikkje vet æ, men vi får håpe det bare e ett engangstillfelle...

 

lykke tell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna våre begynner jo å bli større. Så de sover jo gjerne ikke så mye som de gjorde i starten. Merker at jenten min sover mindre om dagen, og reagerer mye mer på lyder når hun sover. Våkner mye lettere på dagen. Men min sover fortsatt godt på natten, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme i ett døgn til.

Har sovet veldig lett i dag på dagen, våknet mye i vogna selv om jeg har trillet.

Og nå i kveld sovnet han veldig greit, sov en time - og våknet igjen og ble liggende og gråte og kave og klage.

Prøvde både pupp og flaske, han drikker litt og sovner ved puppen, og våkner med en gang jeg legger ham i senga igjen.

 

Stønn

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han sendt litt søvn tel ho Julie, førr ho sov max en time i strekk på dagen, men den siste uka har ho sove masse på dagen... har han nettopp fått vaksine eller nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det er noe tenner på gang eller noe. De blir mer urolige da. Emre sover veldig godt på natten, men så godt som ingenting på dagen. En liten dupp på 1 time ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...