C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 hvis det er mulig selvsagt:) og er dere isåfall enige med deres bedre halvdel om dette eller er det delte meninger?? vi er ihvertfall sikre på at vi vil vite....alt for nyskjerrige til og la vær:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 jeg skal på 3d i begynnelsen av juli og da er det stor sannsynlighet at jeg får vite kjønnet:) vil gjerne vite det, men det betyr ingenting hva det blir...
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Jeg tenkte på å ikke vite siden jeg har ei jente og en gutt fra før, MEN jeg er jo bare SÅ nyskjerrig at jeg klarer nok ikke å vente helt til fødselen nei. Uansett er det jo samme hva jeg får.
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2007 nei, samme her...det er liksom litt moro at det blir jenta mi, eller gutten min, i stedet for babyen...... (+ er ikke akkurat trist når det er shopping på menyen heller:) hihi... fler?
Mamma til snart 4 Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 yes!! vi skal vite det når den tid kommer=) . sambo sier han ska ha en gutt, så vi får nå se va det blir når den tid kommer=)
mirceling Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 tror jeg vil vente til fødsel med å vite, er jo kjempe spennende å ikke vite da... så ser man litt på magen å lurer fælt på hva det blir, kansje drømmer om det også. nei jeg vil ikke vite det.
miss_chica Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 jeg vil vite, og samboer vil ikke vite..så da får jeg vite og jeg må holde det hemmlig...hehe måtte det sist gang også. fikk vite det var en jente i uke 27, og da måtte jeg holde det hemmlig resten av svangerskapet for han ville ikke vite det. gjett om jeg var overraska når det poppa ut en gutt!!!!! hehe
mynona fødte 290907 Skrevet 19. mars 2007 #8 Skrevet 19. mars 2007 Ja, begge oss vil vite det.. ) Å så skal jeg spørre om masse bilder.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 19. mars 2007 #9 Skrevet 19. mars 2007 Sist ville vi ikke vite det, og det var faktisk kjempeartig! Vi var spent og alle rundt oss var spent. Folk hadde til og med veddemål! Hihi... Tror ikke vi skal vite det denne gangen heller. Er jo spennende, da! )
prøvekluten+3små Skrevet 19. mars 2007 #10 Skrevet 19. mars 2007 hehhe JA! har ikke noe med hva vi får,men er altfor nyskjerrig til å la muligheten gå fra meg når jeg veit den er der
Mamzen Skrevet 20. mars 2007 #11 Skrevet 20. mars 2007 Jaa. vi vil vite det! Så greit å ha et kjønn å forhoøde seg til, blir mer personlig og så kan jeg/vi begynne å instille oss på hvordan det blir.
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 20. mars 2007 #12 Skrevet 20. mars 2007 Vi skal definitivt vite kjønnet!! Masse rosa om det blir jente, og masse lyseblått om det blir gutt Jeg kan nesten ikke vente med å kjøpe tøy til min lille spire )
Trixie skal ha nr. 2 Skrevet 20. mars 2007 #13 Skrevet 20. mars 2007 Jeg har blitt overbevist av mannen min at jeg har lyst til å vite.Men kommer ikke til å tørre å kjøpe tøy før det nærmer seg veldig..er litt redd for at dt skal gå galt, og klær får man vel alltids nok av i starten??
lillemor og lillebror Skrevet 20. mars 2007 #14 Skrevet 20. mars 2007 vi har ikke helt bestemt oss enda, men trur vi må vite det. jeg er alt for nyskjerri til ikke å få vite det ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå