Gå til innhold

Trodde aldri jeg skulle skrive dette, men tror jeg er gravid ..!

Anbefalte innlegg

Hei!

Det som har skjedd virker helt utrolig. Skulle hatt mensen i slutten av forige uke, men den dukket ikke opp. Tok derfor en cleablue digital test på lørdag, og da lyste det "gravid" mot oss. Fikk helt sjokk. Vi var på første samtale på fertilitetsklinikken forige uke, og de så det ikke på ultralyd da. Skulle egentlig begynne på spray nå etterhvert. Vi har fått beskjed om at vi helt sikkert ikke klarer dette selv pga dårlig sædkvalitet, så dette er jo ganske fantasisk, selv om jeg vi ikke helt klarer å tro på det enda. Skal ta blodprøve i morgen for å sjekke hcg. Som sagt tør vi ikke slippe jubelen helt løs da vi har vanskelig for å skjønne at dette er sant. Dette er utrolig nervepirrende, men er utrolig, utrtrolig glad...

Klem fra

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk for lykkeønskningene- dere er fantastiske jenter :) Skjønner fremdeles ikke hvordan dette kan skje oss. Er helt borte vekk i tankene hele tiden, og veksler fra å være kjempeglad til å ikke tro det går an.

Klem fra

Hei igjen!

Ville bare takke for lykkeønskningene :) Skal på første ul til uka, noe som blir veldig spennende. Tenker på alle dere her inne og ønsker dere lykke til. Vil også si tusen takk for gode råd de siste månedene. Lusker nå inn på gravide slitere, og ser dere gjerne dere inne snart!

Hilsen fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...