Mary1- født victoria Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Min kjære lille har blitt såå forkjøla... Ikke nok med det, men hun har bæsj i hver bleie, noe som gjør at hun blir veldig sår på stompen.. i dag har vi vel byttet minst 15 bleier, har gått helt ut av telling, men det var bæsj i alle sammen. Har vært hos legen, så da tok de blodprøve (ikke noe virus, heldigvis).. Huff, såå hun skrek, men det hjalp litt med smokken ;-) Tror hun har tilsammen har vært våken i 3 timer siden kl 07 idag. Nå har vi tatt på pysjen og lagt ho for kvelden, så vi får se.. Poblemet er også at jeg ikke får i ho nok mat. Hun vil ikke ha mer fra flaska, så hun spiser alt for lite. Får se åssen hun er i morra, men blir ho ikke bedre da, får jeg høre med legen igjen. Stakkar snupp.. snufs (
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Heisann:) Huff, god bedring til Victoria-snuppa!!! Ikke noe gøy når de små er syke nei.... men vil bare prøve å trøste deg med at Jakob var også ganske så forkjølet for 1 mnd tid siden, og han spiste mye mindre enn han pleier- var så bekymret for han..... men det gikk over, etter en liten uke spiste han normalt igjen, og ikke tapte han noe vekt heller..... (han har litt å gå på da;)) Hvor mye spiser hun da???
seff Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Stakar lille babyen da :-( Uff, er så kjedelig når de små blir syke. Håper hun kommer seg raskt igjen. God bedring til henne fra Mira og meg :-) !!!
Mary1- født victoria Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2007 Godt å høre at det gikk så fort over for Jakob som er så flink å holde i ting! Til frokost fikk hun i seg 110 ml, lunsj 110 ml. Så drakk hun bare 30 ml eller noe. Så fikk hun i seg 150 ml kl 1530 og nå kun 60 ml til kvelds.. Så det er jo litt da. Hun pleier å drikke mellom 145 og 180 ml på dagen og 220 ml på kvelden, så det er ganske mye minde, men jeg ser ann åssen hun er i morra! Så hvis hun våkner om 2 timer prøver jeg å gi henne litt igjen! Tusen takk for tankene.. :-)
Mary1- født victoria Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2007 Tusen takk Seff og Mira :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå