Galskapens overhode Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Han ville egentlig ikke begynne å prøve på barn før til sommeren 2008. I går kveld kom han tuslende med mobilen og regnet på månedene framover.. Han kikket litt lurt på meg og spurte.. "Er april en fin mnd å få baby i?".. Jeg ble så glad.. Er bare 1 uke siden jeg ble operert for XU. Tvillinger. En i eggleder, den andre i livmor. ikke veldig planlagt.. Nå gleder jeg meg til kroppen blir frisk og rask igjen, og er veldig spent på hvordan syklusen viser seg å bli etter dette.. Åh.. så spennende å tenke på at jenta mi kanskje blir storesøster før hun blir 5 år.
-Mariposa- Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 ÅÅÅÅÅ, misunnelig ja. Jeg vil også ha en sånn samboer!
Galskapens overhode Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2007 Jeg ble veldig overrasket.. smilte bredt jeg Dette trodde jeg virkelig ikke nei..
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Ååå..så heldig du er...=o) Venter her på at sambo skal si ja til å prøve fra mai av...speeent...hihi Herlig...blir spennende å se... Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Ååå heldiggrisen! Det har du virkelig fortjent! Håper kroppen din snart blir frisk og rask igjen, og at det sitter en spire eller to i magen din om ikke så lenge=) Masse lykke til!
*tybber* Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Såå heldig du er a!! ) Som *dreamer* sier, dette fortjener du! Håper inderlig det sitter en liten spire fooort! ) Lykke til!
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 Så gøy da! tenk om de andre mennene innpå her også hadde vært sli... *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå