Galskapens overhode Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Han ville egentlig ikke begynne å prøve på barn før til sommeren 2008. I går kveld kom han tuslende med mobilen og regnet på månedene framover.. Han kikket litt lurt på meg og spurte.. "Er april en fin mnd å få baby i?".. Jeg ble så glad.. Er bare 1 uke siden jeg ble operert for XU. Tvillinger. En i eggleder, den andre i livmor. ikke veldig planlagt.. Nå gleder jeg meg til kroppen blir frisk og rask igjen, og er veldig spent på hvordan syklusen viser seg å bli etter dette.. Åh.. så spennende å tenke på at jenta mi kanskje blir storesøster før hun blir 5 år.
millymolly&mini Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Så bra at sambo er klar! Ble veldig rørt av å lese:) Det er så bra når de tenker på baby og er med å planlegger!! Håper gutten min storebor før han blir fire år!! (SA/Ma i feb) Er glad han er såpass stor, og han blir sikkert en superflink storebror som er rimelig selvstendig og vil hjelpe litt!! Er også spent på syklus, men tar ting som det kommer!! Lykke til deg - håper det klaffer med aprilbaby!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 så bra da,er jo ikke lenge til da!! vi skulle ha baby i februar 2006,men ikke blirr noe enda. så det er ikke alltid så lett å planlegge. men håper det klaffer for for dere,og at det blir baby etter 9 mnd:-) tror det ofte er sånn at når man først mister så tenker man mer på det. har hørt om mange som vil prøve etter det. lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå