Gå til innhold

to minutters mareritt


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Simen begynte å gråte så fælt da jeg gikk for å hente smokken hans tidligere ikveld. Gråt og gråt, og så ble han helt stille. Så fikk han ikke puste:( Ble blålig og øynene sto sperret opp. Blåste han i ansiktet og ristet. Fikk tilbake pusten. Etterpå ble han helt slapp og ville ikke stå eller holde opp hodet. Huff, det var så fælt:(

Etter to-tre minutter ble han seg selv igjen heldigvis. Nå sover han i senga, og jeg kommer nok til å gå inn dit hvert andre minutt ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Off , så ekkelt!!! Skjønner godt at du vil følge ekstra godt med i kveld, blir jo helt skjelven av sånt!!

Håper Simen og du får en god natt likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhhhh, huff...kan tenke mæ at d va en ekkel opplevelse.. håpe alt er bra me han, må bare sjekke han mange ganger iløpet av natta. Huff, fikk nesten litt tåra i øyan nu.. snufs.. Hadde blitt kjempe redd hadde d skjedd me ho Mia. Mange gode tanka fra oss.. Håpe d bare va en engangs tilfelle..;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en ekkel opplevelse! Bra at du fikk kontakt med han igjen da, skummelt når slikt skjer. Skjønner godt at du vil passe ekstra på inatt ja!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkar! Har hørt om at ungene kan "skrik seg ut" som en sier på trøndersk. Vet egentlig ikke helt hva som skjer, men de skriker til de slutter å puste en kort stund. Ungen til søstra mi gjorde det som baby et par ganger. Er nok ikke farlig, men fryktelig ekkelt å se på. Håper det var et engangstilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg får så skikkelig medfølelse når jeg leser sånt. "Gråt han seg bort" da, eller? Skjønner godt at du passer litt ekstra på nå ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så ekkelt!

Håper dette var et engangstilfelle ja! Å håper du klarer få ei god natt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...