Gå til innhold

Påmelding treff modne damer Oslo og omegn - 28.03.07!!

Lilleprins og mamma

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!

Etter å ha loddet stemingen om hvilken dato som passer best så har vi nå ramlet ned på onsdag 28.03.07 kl 17:00 på Front som ligger på Aker Brygge. Håper så mange som mulig har tid til å komme. Vi er en gjeng som koser oss veldig når vi treffes!

Påmeldte

- Lilleprins i magen

Bord blir bestilt tirsdag/onsdag i neste uke

Dette blir hyggelig!! :-)

Fortsetter under...

Jeg har gått gjennom det forrige innleggeg og her er en oppsummert liste over de som kan være med 28.03.07:

-terminijuni

-Mirte

-Wonderboyimagen

-Roma14

-Enestående_25.06

-Lima

-Augustine

-Lilleprins i magen

Noen flere som har lyst til å være med så sleng dere på!! Noen av dere jeg har skrevet opp her som ikke kan så si fra.

Ha en fin kveld!! :-)

Hei lilleprins,

Fint du ordner med registeringen, ser du har gitt frist til neste uke før bord bestilles, så da har ikke jeg gjort noe mer ift dette i dag. Men kan informere jeg tok "generalprøve" på Front med noen venninner etter jobb igår og det var roligere (ikke for høy musikk) og mindre trangt mellom bordene enn på Fridays, så passer godt for jenteskravling for oss med store mager:-) Hovedrettene er noe dyre, men de har også småretter til 159. Jeg prøvde kyllingwoken til 159 og den smakte godt. Jeg drar i morgen og kommer tilbake til Oslo mandag, og tror ikke det er problem å bestille bord først på tirsdag. Si fra om du vil jeg skal gjøre dette, eller om du vil gjøre det selv.

Jeg skal forresten på tilsvarende samtale som deg på Ullevål på tirsdag og håper jeg er like heldig med legen som deg.

Ha en god helg alle sammen, gleder meg til vi sees på onsdag!

Hilsen

Til Berlin og Sweet tooth - så synd at dere ikke kan være med denne gangen men det kommer flere treff. Helt sikkert ett rett over påske.

Til Wonderboyimagen: Så bra at du har testet ut plassen og at det er mindre støy der. Synes ikke prisene du nevner er så dyre. Gleder meg til å prøve et nytt sted. Skal krysse fingrene for deg når du skal til samtale i neste uke. Blir spennende å høre hva du får av tilbakemelding. Hold oss oppdatert!! Lykke til!

Vi sees neste onsdag!! :-)

Annonse

fint Lilleprins at du tenker på de som ikke kan.

Siden jeg er opptatt av å være med og forslag er rett over påsken, er jeg så dristig og prøver og driver lobbyisme for feks tirsdag 10. eller onsdag 11.april...

Neste onsdag "passer" jeg på at alt går bra i kommunen :-))

Hei alle sammen!

Da er det bare noen få dager til vi skal treffes igjen. Håper så mange som mulig kan være med.

Til de av dere som ikke kan - vi kommer sterkere tilbake etter påske. Tror nok neste treff blir 10 eller 11 april.

Vi sees på onsdag. Jeg ringer og booker bordet ons morgen.

Ha en fin dag i det nydelige været!! :-)

Takk Lilleprins!

Dagen i solveggen på en kafé i Frognerparken var bare fantastisk.

Ellers er det fint at du tenker på oss, som ikke kan være med.

Jeg kan nemlig - for en gangs skyld både 10. og 11. april.

Fint om vi få til et nytt treff da!

Hei Ma-i!

Så koselig at du kan være med. Skriver deg opp på listen med en gang :-)

-terminijuni

-Mirte

-Wonderboyimagen

-Roma14

-Enestående_25.06

-Lima

-A ugustine

-Lilleprins i magen

-Ma-i

Det er bare for nye ansikter å melde seg på også!! :-)

Hei Cathrine!

Så koselig at du også kan være med. Skriver deg opp på listen :-)

-terminijuni

-Mirte

-Wonderboyimagen

-Roma14

-Enestående_25.06

-Lima

-A ugustine

-Lilleprins i magen

-Ma-i

-Cathrine

Da er vi 10 stk. Bestiller bord i morgen formiddag.

Sees! :-)

Annonse

Hei!

Dette er min siste arbeidsuke, og deretter kommer påsken og svangerskapspermisjonen starter :-) HURRA!!! Jeg håper jeg får treffe dere jenter i etterkant av påsken - sent men godt som det heter? Har dere noen ny dato berammet til etter påske?

Kos dere ikveld, jeg ser frem til å treffe dere etter påsken.

Hilsen meg - som offisielt er høygravid imorgen :-)

Hei Sondres mamma!

Gratulerer med ny tittel som høygravid i morgen. Jeg er også høygravid. Skal ha keisersnitt om 3 uker. :-)

Vi kommer helt sikkert til å sette opp et nytt treff over påske. Aktuelle datoer er 10 eller 11 april. Håper du kan være med da.

Hei

Nevnte treffet for en gravid venninne, hun har egentlig en annen avtale, men sa hun ville stikke innom, så fint om vi setter av en ekstra stol til henne. Ellers gikk det bra med samtalen med legen på Ullevål i dag. Jeg får planlagt KS den 10. mai, så da er det plutselig bare 6 uker igjen, og jeg som trodde jeg hadde god tid!

Jeg kommer fra svømming i morgen, så mulig jeg blir noen minutter sen.

Gleder meg til å treffe dere:-)

Hei Lilleprins i magen,

Jeg kommer ikke i dag. Gir beskjed slik at du ikke bestiller plass for meg. Neste gang venter jeg med å melde på til rett før slik at jeg kan se ann formen og andre aktiviteter og min manns jobb m.m. Ha en fin kveld. Det blir sikkert hyggelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...