Gå til innhold

Vil plutselig ikke kle på seg...flere?


Lille-my-meg

Anbefalte innlegg

Hei! Har en liten tulle som har vært så blid og fornøyd hver gang hnu har blitt badet og kledd, men nå er det ikke morsomt - ihvertfall ikke å kle på seg. Blir sint som en tiger! Prøver å lirke bodyen på, men så fort den nærmer seg hodet begynner hun å skrike. Kan det være at hun er utilpass pga. tenner kanskje eller er det noen med erfaring rundt dette? Lurer så fælt på hvorfor hun plutselig har startet opp med dette...:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er påkledning aldri vært noe særlig, spesielt nå i det siste har det vært grusomt å måtte kle på seg på morgenen!

Jeg pleier å ha henne på fanget eller la henne stå så langt det lar seg gjøre...

 

Kan også være tenner ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min har alltid vært såå tolmodig når det gjelder påkledning osv. Men det har endret seg ja! Går stort sett greit, men ender som regel opp med å ta på mesteparten på fanget. Han har kortere lunte når tennern bryter fram, men tror nok han har litt temperament også. Personligheten begynner å synes godt nå ja, men det er jo artig å da;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må Maja som regel ha noe i hendene/noe å tygge på når jeg kler på henne - det står ikke på listen over ting hun liker å gjøre :-) Ellers så hjelper det å la henne få sitte på fanget - men lettest er det at hun er opptatt med en leike el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger! Vi får prøve å ta litt av påkledningen vekk fra stellebordet kanskje... Er nok en liten hissigpropp jeg har fått! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har prøvd med ulike leker og zinksalvetuber...:o) de er ikke så spennende lenger heller. Er nok kjedelig å ligge der skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Benjamin elsker å bade, men straks vi tar han opp og begynner å tørke han begynner "konserten". Har vært slik lenge. Jakker og luer er også svært lite populært å ta på. Jeg gjør det bare fort, og trøster etterpå. Han må jo lære at dette skal han ha på seg.....kanskje jeg er streng, men han er lett å trøste når jeg blir ferdig. Så slipper jeg å dra det ut i det vide og brede for at han ikke skal grine. Strømpebukser og bukser er helt greit å ta på. han smiler og koser seg når vi skifter bleier.....Vet ikke helt hva som går av han hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thomas er helt propell på stellebordet når han skal kle på seg(skriker ikke) men vil ikke ligge stille. får en leke i hånda så går det greit men ta på han beinklær når vi sitter og genser. går mye bedre. vet hva de vil de små

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten har egentlig aldri likt å kle på seg. Bukser og sånt går nogenlunde greit, men oventil-plagg er pyton. Har blitt bare verre og verre. Men tror det har med å gjøre at han begynner å få enda mer egen vilje. Og så har han blitt sterkere og mer mobil, så det er lettere for han å gjøre motstand også.

 

Hender jeg gjør litt ablegøyer, men er litt enig med Benni-min. Han må jo faktisk bare lære seg at han MÅ kle på seg, protester eller ikke. Så jeg bruker å kle på tross protester. Straks vi er ferdig med å kle på er han også ferdig med å protestere... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...