Gå til innhold

Spiser mye om natta-lite på dagen

Anbefalte innlegg

Gutten min spiser seg god og mett på nattestid, da kan han gjerne tømme begge puppene flere ganger.Men når morgnen kommer så spiser han ikke så mye, med det resultat at jeg må pumpe meg for å tømme. I dag fikk jeg ut 250ml etter at han hadde spist: 100 ml på den puppen han spiste fra og 150 ml fra den andre. Det kan jo umulig være bra å ha så mye melk igjen etter måltidet...

Hele dagen tar han stort sett bare korte måltider a 5 minutter på en pupp. Men fra 16 og utover så spiser han mye igjen-tømmer puppene.Er dette normalt? Blir det ikke litt vel mye for-melk på dagen? Noe som kan gjøres for å snu? Kan jo ikke presse han til å spise mer. Når han ikke er sulten så snur han seg bort når puppen tas fram.

Fortsetter under...

De fleste har kjempemye (eller allermest) om morgenen. Det er jo bra for "banken" i fryseren. Det har med søvnhormoner å gjøre. Og et bryst er litt som en tannkremtube, det er alltid mer der!

Ellers er det du beskriver normalt, om enn litt i brystvegringskategorien. Les mer om det på Ammehjelpen.no a-å. Du må nok kutte litt på natt for å få ham til å ta mer på dag! Er han sånn omtrent 4mnd og kommer det kanskje tenner nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...