Gå til innhold

Da er det avgjort - mine dager som gravid er talte......

Anbefalte innlegg

Er 31 + 1 i dag, og har siden uke 24 vanket ut og inn på observasjonsposten for gravide på Ullevål fordi babyen ikke vokser som den skal.

Har de siste 2 ukene vært innlagt, men har fått være hjemme på kveld/natt, men vært inne daglig for CTG-målinger og 2 - 3 UL pr. uke, hvor legen har målt gjennomstrømning i navlesnoren og vektestimert veslegutt (målt i dag til å være snaue 1200 gram).

Det ble allerede forrige uke bestilt KS til torsdag 22., men legen holdt frem til i dag døren på gløtt for å flytte KS til over helgen igjen, men i dag, etter å ha konstatert at babyen har lagt på seg marginalt i kroppen de siste 3 ukene, ville han at vi skulle opprettholde planen om KS på torsdag!

Dvs. at jeg på torsdag blir tobarnsmor - har ei jente på 3,5 år fra før. Hun måtte tas i uke 27 + 2 av samme årsak: morkakesvikt med dårlig vekst (veide 650 gram da hun ble født). Det har gått/går veldig bra med henne - hun har p.t. ingen mèn av å ha hatt en tøff start på livet.

På en måte er det godt at avgjørelsen er tatt - det har vært gode og dårlige målinger om hverandre de siste ukene, som gjøre at man har blitt litt paranoid!

Tenk på torsdag skal vi bli kjent med vårt nye (og siste) skudd på stammen: )

Fortsetter under...

Hei *Maggi*

Så spennende da. Jeg føddte tvillingene mine da jeg også. Er ikke det rart å tenke på at du snart skal få se gutten din snart??

Du får ha MASSE lykke til og det kommer til å gå kjempe fint =)

Stor klem fra

Hei Maggi!

Har ikke fått med meg dette innlegget før nå jeg! Heldigvis er du lengre nå enn sist. Så denne bebisen blir vel dobbelt så stor som storesøsteren! Lykke til sier jeg, og hold oss oppdatert når du får anledning. Jeg vil gjerne vite hvordan det går. Skal sannsynligvis føde 30.april selv. De har ikke gitt meg dato, men 1.mai regner jeg ikke som en aktuell dato i og med at det er røddag. Og de har visst keisersnitt mandag og tirsdag her i gården.

Lykke til så masse. Klemmer fra Lone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...