Gå til innhold

Grønn bæsj.... av maisgrøt eller kan det endelig være tenner på gang???


mammasgojente

Anbefalte innlegg

Jeg fikk endelig emma til å spise maisgrøt for et par dager siden og hun har spist en til to porsjoner om dagen... Og nå bæsjet hun akkurat grønn!!! bæsj som var litt kornete...

 

noen andre som har hatt det av maisgrøt??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Dette hørtes kjent ut.Det med bæsjen altså:) Marius har spist grøt i flere måneder og jeg har ikke begynt med noe nytt i det siste, men i går kveld begynte han med grønn slimete avføring. I dag har han hatt avføring 6 ganger, og han har fått ett vannvittig bleieutslett stakkar. Han HYYYYYYLSKREK når jeg prøvde å få vasket han litt. Jeg har tenkt tenner jeg også ja, for han har vært så sutrete....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk litt fort her for du hadde jo ikke spurt om dette kunne være tenner :) Men, jeg så akkurat ett lignende innlegg som lurte på om det kunne være det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har spurt om det i overskriften så du var ikke helt på jordet :)

 

jeg håper jo det er tenner, men hun har jo vært plaget med tenner lenge nå så jeg har liksom på et vist slått meg til ro med at hun nok ikke får tenner hun :) Og sutrete har hun vært en stund nå så vet liksom ikke helt...

 

vi får krysse fingrene for at vi snart ser noen søte tannebisser på marius og emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...