Gå til innhold

*josi*


-carina-

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg kan ikke si at jeg har sett nicket ditt her inne før! Kjempekoselig at du har funnet veien inn hit til oss! :o)

 

Så i den barnehage-plass-tråden at du også er fra Oslo... Vi bruker å ha treff hver/annen-hver onsdag for oss juli-damene... Hjertlig velkommen til å bli med på treff! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! -carina-

Stemmer det, har ikke vært her før.. Var inne på 0-1 år da jeg så et innlegg fra deg om denne siden. Så nå er jeg her......... Hvor er det dere pleier å treffes? Går på babysang på onsdager, husker ikke hvor mange ganger det er igjen av sangen, men jeg blir gjerne med på treff jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at jeg klarte å "mase" deg over hit, da! :o)

 

Vi bruker å treffes på forskjellige steder. I blant treffes vi på kafe, andre ganger hjemme hos hverandre. I morgen skal vi treffes på Child Planet på Majorstua, skal teste ut om det kan være noe bra. Veldig koselig om du blir med oss en gang! :o)

 

Vi legger ut informasjon på DIB-treff sidene, så det er bare å se der... Eller så hender det at vi legger ut innlegg her på klubbsidene i blant også! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Får se om jeg kommer en tur i morgen. Skal til tannlegen å gjøre en liten "operasjon". Var der for en uke siden også og så ut som jeg hadde tatt silikon i leppene og hadde sykt vondt, men da var oparasjonen mye større. Tannlegen ligger på majorstuen,men skal være der 8.30 ser det litt ann i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, det hørtes ikke godt ut!! :o/

Lykke til i morgen!

Og hjertlig velkommen skal du være dersom du bestemmer deg for å ta en tur! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...