Gå til innhold

vondt å ha sex....

Anbefalte innlegg

Er det andre som har opplevd det?? Det var vondt sist gang vi hoppa i høyet,nesten så jeg ikke tørr igjen.... Hører med at jeg hadde utskrapning etter ma for 4 uker siden...

Noen andre som har opplev det?

Har hatt ubeskyttet sex siden jeg sluttet å blø for 3 uker siden,kan jeg være gravid igjen? Hadde 1 dråpe blod på papiret for 1 uke siden men det ble ikke mer enn det.hmmmm...

Kanskje jeg burde starte klubben "innbilt svangerkap" he he he :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8694668-vondt-%C3%A5-ha-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, kanskje vi skulle hatt en egen side for oss med innbilte svangerskap? Jeg hadde eggløsning i helga og har allerede litt for stor tro på at jeg er gravid... Lenge til jeg får testa, da!

Men for å svare på spm ditt: Vi hadde vel SA/MA ca samtidig (24.feb), og etter min SA hadde jeg litt vondt ei stund i underlivet, altså etter at jeg hadde sluttet å blø. Føltes ut som at ting lå på feil plass, om du skjønner.. Men nå er kroppen helt normal igjen, og jeg føler meg som før. Har ikke hatt vondt ved samleie på sikkert 3 uker.

Tenk om du er gravid igjen allerede, da! Hadde jo vært fint:)

He he he:) Ja vi burde vel hatt et eget forum for oss :)

Ja vi hadde sa/ma samtidig da,21.februar her, fikk beskjed på valentines day så det var en dårlig gave spørr du meg!

Får håpe det ikke er vondt neste gang da for man må jo holde seg i gang om det skal bli noe:) Kan ikke ligge på latsiden nå..he he he:)

Hadde vært gøy om det ble en spire på første pp da! Lykke til til deg også Erisa - nytt forsøk :)

Annonse

Ja det blir kjempe spennende fremover å se om storken har funnet riktig adresse, og at han ikke ombestemmer seg!! :)

Skal teste til fredag tror jeg...skal i bryllup på lørdag og skulle jeg være så heldig at den viser "gravid" holder jeg meg til rødbrus:) Men det er vel egentlig litt tidlig å teste enda da....

Krysser fingrene for dere også :)

Ble litt letta nå! Bra å høre andre som prøver å bli gravide rett etter SA/MA, hadde det 22.feb! Har fått vite av en del at jeg bør vente en syklus, men legen på sykehus sa vi bare måtte prøve igjen etter en uke, og etter 14 dager ble det bra å ha sex igjen!

Skjønner ingenting av syklus jeg, men satser på at jeg hadde el 10 mars - men vet ikke, og når jeg får mens er også usikkert! Skal teste fra 27 mars - hvis jeg klarer å vente såååå lenge da!! Krysser fingrene på at det går bra med oss::))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...