Gå til innhold

Drammen 35+/- 1,2,3,4.... NY TRILLETUR.. og takk for dagen trim..

Anbefalte innlegg

Puh.. satt på NAF og forsøkte å beregne lengden av turen i dag.. Og jammen har vi ikke gått en hel lil.. 10 000 meter +++ Kjempebra! Nestegang får vi ta med oss skritt-tellere! Kjempekoselig på høyskolesenteret. Har blitt utrolig flott ja!

Hvor mange blir vi mandag 26/3 ?

Pia og C-F

Fortsetter under...

Annonse

Takk lige så... CF kvitterte med å sovne kl. 21.30 og sov helt til kl. 07,30 , fikk mat og sov til 11... himmel... Ja det var sikkert godt med frisk luft for han oxo..

Aga:-) Da blir vi enige om en tur til den uken.. vet mange kan torsdag.. jeg kan i utgangspunktet ikke, men setter inn torsdag oxo ?? OKI ?

Mamman til trulte: passer torsdag da ?

Og Mamman til Eline og Ønskejenta, shevil mf... er dere med ?

Forslag til tur er å parkere ved Gulskogen og gå langs elva oppover... Ta med niste ?!?

Flere ?

Høres ut som en god ide, men er usikker på føreforhold der oppe nå, ligger jo litt i skyggesiden på denne tiden av året.. hva tror du/dere ? Vi drar på hytta i morgen, så sjekker på søndag, men foreslår egentlig CC/ torget og samme tur som sist.. Veldig fint å gå langs strandpromenaden opp til landfall og ned igjen ! Og skinner solen, kan vi jo ta med niste :-)

Annonse

Jeg blir også med og triller hvis ryggen min har blitt noe bedre! Ryggen, bekkenet.. gudene vet hva det er.. :P Og hvis været er bra;)

Syntes strandpromonaden hørtes bra ut jeg! (har enda ikke hatt muligheten til å gå hele) Spiralen er og bra, men ikke for utrent vinter meg enda, da blir det nok blodsmak i kjeften..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...