lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Laga middag nå. skikkelig gryte med hot`n sweet. spica den skikkelig opp med diverse krydder for å få bedre smak. men fan så kvalm og uggen jeg blei. det svir i magen og oppover spiserøret og jeg gulper magesyre det var jo ikke sååå sterkt heller. hvorfor blei det sånn nå? har da spist sterkere mat før, uten noen problemer... ekkelt iallefall
mia engel&fia frøken Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 prøv å drikk melk.. det kan hjelpe, er ikke du gravid da?
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2007 fikk ens vak positiv test i dagtidlig. men må se om den blir sterkere til i morgen før jeg tror på det. blir man sånn hvis man er gravid og spiser sterk mat da? hmmm
Erisa* Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Første symptomene jeg hadde når jeg var gravid i januar var at magen var så merkelig. Ikke kvalm, men litt uvel, og litt sure oppstøt og sånn. Så det kan jo være. Eller det kan være tilfeldig. Ikke godt å vite!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 jeg har troen på at du er gravid!=) jeg reagerte og noe forferdelig etter at vi i går spiste sterkt kryddret biffsnadder med mye hvitløksdressing! lå rett ut hele kvelden etter det!
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 ert ert.. du er så gravid atte ??... venter spent på når du skal teste igjen..
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 20. mars 2007 #8 Skrevet 20. mars 2007 Som gravid i 20. uke kan jeg abre si at sterkt krydret mat er skikkelig fælt å spise, og sånn har det vært helt siden begynnelsen for meg. Mens jeg før kunne utkonkurere de fleste på sterk-mat fronten synes jeg nå at et dryss vanlig svart pepper over middagen er SÅ brennende. Masse, masse lykke til! 14 pp er i grunnen nok, ikke sant Klem fra meg
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 20. mars 2007 #9 Skrevet 20. mars 2007 har du ikke testet enda...??? :-) heier masse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå