Gå til innhold

JEG KLØR!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg blir gal!!! klør over hele kroppen!!! Spesielt på brystene!! Det er helt forferdelig!

 

Er det andre som har det som meg,eller er jeg helt alene om dette???? Er det noe som er vanlig i forbindelse med graviditet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klør jeg også, klorer meg omtrent til blods.

Er ferdig med 11 uker, hatt dette ca 2 uker, klør på bein og på armer. Har vært gravid 3 ganger før, men aldri opplevd lignende. Det er vel den berømte svangerskapsløen vi har fått tenker jeg, smører meg ofte med bodylotion, hjelper i alle fall litt. Tror det er ganske vanlig å få dette, men jeg har aldri hatt det før da, men det går nok over etter hvert tenker jeg. Hvor langt er du på vei da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klør på den nederste delen av magen, mye mer enn før. Håper det er tegn på at ting skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei rosetta!

 

Jeg er bare 7+4 i dag, og det er i dag det begynte å klø!! Hadde ikke dette i forrige svangerskap, men snakket med mamma i stad, og hun sa at hun nesten hadde klødd seg ihjel da hun gikk gravid med meg... så det er sikkert ikke farlig. Bare irriterende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei.jeg klør masse.hadde ikm igår,men ikke testet ennå,har en del symptomer.men vil ikke ha for høye forhåpninger

men sitter her å klør over alt.beina,bryst,ryggen armene..ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wææ, magen min er FULL av røde prikker, armer og rygg også! Jeg får jo svære rasseriannfall pga kløen, blir jo helt GAL av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...