Gå til innhold

Legen sier at jeg er 8+3 dager på vei , men jeg egentlig er 9+3( fra 1. dag i siste mens) Hva er det jeg skal forholde meg til da? Både BIM og BEBYVERDEN følger jo 1. dag i siste mens beregning..


nikoline, prinsen og prinsessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Legen kan jo ikke forholde seg til noe annet han eller hun heller dersom du ikke har vært på ul enda. Men du kommer jo ikke unna å følge legens "regler" på helsekortet dersom ikke jordmor er enig med deg da. Spiller liten rolle egentlig. Når du kommer til ordinær ul fastsetter de uansett terminen som du skal forholde deg til frem til fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen for en stund tilbake og ble satt tilbake 1 uke akkurat sånn som deg. Når jeg kom til jordmor så sa jeg det at jeg var satt tilbake 1 uke og da sa hun det at selv om du tar ul utenom den ordinære ul så kan ikke legen sette deg tilbake. Så jeg fikk beskjed om å gå etter mensterminen frem til den ordinære ul. Man kan ikke sette tilbake/frem terminen før eller etter den ordinære ul.

 

Dette ble kanskje litt rotete, men, men....

 

Så gå etter mensterminen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var hos legen,så satte han feil dato inn på dataen sin, dermed ble jeg satt tilbake en hel mnd.

Jeg skjønte dette måtte være fullstendig feil, og ba han dobbelsjekke det.

 

Kanskje det legen din også har gjort ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var til legen så skrev han inn feil dato for siste mens på dataen sin, jeg skjønte det måtte være en feil og ba han dobbelsjekke to ganger før feilen ble oppdaget.

 

Kanskje det som har skjedd med deg også ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok. Min lege sa at legene går etter en uke etter 1. dag i siste mens.

Høres helt rart ut. men jeg holder meg til mens terminen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Legen min sa at legene går ut fra en uke etter 1. dag i siste mens. Det syns jeg var merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også satt tilbake en uke idag, noe som forvirret meg veldig siden jeg testet tidlig med gravisitets test...det var pga størrelsen til embryoet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...