Gå til innhold

Trippet inn til gravide slitere men tenker på dere og lykke til- følger med dere

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på kurs i helgen og har egentlig ikke fått summet meg og tror fortsatt ikke det sant at jeg har blitt gravid men jeg veit at jeg skal være litt sparsommelig med for mye iver enda, for mye kan skje og det ligger en liten angst i meg innebygget etter alt som har skjedd. Men men jeg er overlykkelig nå og nyter det og håper flrere av dere følger meg. Skal i hvertfall holde oversikten her inne og følge med dere.

klems og lykke til

Fortsetter under...

Hei igjen

Skal holde av plass..............gjett om

Skal også følge dere spent

Føler med alle her inne og jeg sitter og gråter og gråter av glede.....

Håper bare denne lykken kunne vært tildelt alle dere søte jenter

klems

Hei jenter

Klart jeg skal holde av plass ......gleder meg til dere kommer

Kan fortsatt ikke tro dette og gråter av det minste ( gledestårer selvsagt) håper dere får oppleve denne lykken, men klart jeg veit ting kan skje men tenker ikke på det nå ....tvi,tvi til dere

Velkommen etter da ( etterhvert)

klems og pleie dere godt

Hei jenter

Skal selvsagt holde av plass til dere

Dette blir spennende og jeg skal nok følge med.

Jeg fatter det enda ikke og sitter å gråter av ingen ting men men endelig har lykken vært med meg. Selvsagt har jeg vært heldig med 1 ivf forsøk men har slitt allikevel i 5 år så dersom denne lille spirer sitter ( eller spirene) skal jeg juble av hejrtens lyst. lykke til til dere alle

klems

Annonse

Hei dere

Velkommen inn til meg og jeg holder av plass regn med det!

Hvordan ligger dere an i løypa?

Jeg skal følge med dere og lykke til da søte jenter.

Selv tror jeg ikke på det og må nok vente til ul tirsd etter påske for å se at alt er bra men etter det skal jeg slappe av

Akkkurat som jeg har gått i vakum i 5 år og håper jeg nå kan gå videre.

klems og god natt

HA,HA,HA nå fikk jeg svart dere da i hvertfall men forstår ikke hva som skjedde???????? jeg prøvde å lagre og lagre men så ikke noe innlegg hmmmmmmmmmmmmmmm pc min begynner å blir skrall eller så har nettet vært litt tullette med det er nok det førstnevnte. Ingen andre som har merket noe tydeligvis.

Vel ha en flott kveld alle sammen..........................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...