Gå til innhold

Overhoerte mannen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var paa restaurant i helga med et vel voksent vennepar av oss, over 40 begge to, som har valgt aa ikke ha barn. Men de "erter" oss hele tiden med at vi maa komme i gang, og synes det er paa tide vi faar barn osv.. Som alltid, naar dette temaet dukker opp naar andre er til stede, spoekte mannen min det bare vekk og proevde febrilsk aa skifte tema. Jeg gikk paa toalettet en tur, og inngangen var liksom bak en tynn skillevegg, saa da jeg kom tilbake overhoerte jeg ham si at han foelte seg ikke klar for barn enda, men synes han absolutt har kommet i rett alder, og faktisk er litt bekymra for at han ikke foeler seg klar, og at han absolutt vil ha barn i livet sitt, og tror det skal bli flott aa bli foreldre sammen med meg!

Jeg satte mag bare paa plassen min igjen uten aa si et ord, og lot som om jeg ikke hadde hoert noen ting. Men inni meg frydet jeg meg saa det bobla!....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo vel og bra det da.... Da er han iallefall på gli i motsetning til min sambo ;p hehe... Du får bare sette deg ned å fortelle ham hvor god pappa du tror han kommer til å bli... Å prøve å finne ut hva som gjør at han ikke føler seg klar.. Kanskje han rett og slett er redd? Ikke vet jeg... Men ønsker deg masse lykke til =)

Skrevet

Ååå så gøy!!!=D Da er det nok ikke lenge til han blir klar!

Så bra at du bare latet som ingenting;-) Han tenker jo tydeligvis på det og ønsker å bli klar. Får håpe han snart tør å stupe uti prøvinga. Han trenger bare et lite dytt. Kanskje han fikk det av dem;-)

Skrevet

Åååå...det var jo koselig å høre da...=o)

Hadde det vært meg så hadde jeg kastet meg over han med det kysset og forsatt kvelden som ingenting...haha...

Men så bra da...=o) At han vil... Er nok noe sånt her i huset også...Tror han begynner å komme på gli her...er sååå spent..

Blir spennende å se nå...=o)

Klem

Skrevet

Så deilig å høre. Hvis typen min hadde sagt han var bekymra for at han IKKE var klar da hadde jeg begynt å tro det hadde rabla for han. Nei, her er det vel heller bekymringer for at han noen gang kommer til å være klar og hvor forbanna klar jeg er...

*sukk*

Det høres ut som om han i alle fall er på glid. Kanskje en 2008-baby?

Skrevet

JIPPI! Heldige deg! Såå gøy at du overhørte mannen din da! :)

Klem

Skrevet

Saa soete og gode dere er alle sammen! Det er saa godt aa kunne dele ting med dere her inne! Saerlig gleder, og se at alle gleder seg paa ens vegne...

Men det er nok et stykke igjen foer han er klar enda er jeg redd. Han har jo ikke engang innroemt dette til meg egentlig enda. Og han er redd, ja! Saa redd at han pisser paa seg hver gang han ser hvor ivrig jeg er. Han vet jo det da, men han blir nervoes hver gang jeg minner han paa det, enten det er direkte eller indirekte.

Men NOE er det i allefall. Et fremskritt i riktig retning! Her gjelder det aa smoere seg tykt med tolvmodighet... Noen som har noe av det til meg? Jeg har gaatt tom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AAAAAAA!!!! Jeg vil ha baby naa!!!!!!!!

Skrevet

Kanskje det ga han noe å tenke på, og at han vil finne ut av hvordan han ligger an før han sier noe. Han er sikkert redd for å gi deg falske forhåpninger. Kan jo hende at han begynner å bli klar, men vil være helt sikker før han sier noe=) Sambo er på gli, så er ikke så utålmodig lenger, så sender MASSE tålmodighet over til deg!!! Det må man ha nok av når man har en sånn mann;-)

Skrevet

Men skjønner deg så godt...Blir like frustrert hver gang jeg tar opp temaet og han sier: du vet svaret...=o(

Men sender over det lille jeg har igjen av tålmodighet og håper på det beste...

masse klemmer fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...