Elizabeth-74 Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Skulle hatt IKM fredag eller lørdag. I dag er det mandag og ikke noe tegn til tr. Tok en test i dag, men den var negativ. Er det noen som har fått tr veldig forsinket? Føler ikke at hun er på vei en gang. Lurer på om jeg kan være gravid selv om jeg testet negativ. Hvor mange dager etter IKM har noen teste positiv?
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 jeg fikk veldig svak positiv i dag, og jeg hadde ikm innenfor akkurat det samme tidsrommet som deg. det kommer jo ann på hvor ømfintlige testene du bruker er også da. så lenge tr ikke dukekr opp er det alltid håp. hørte jeg snakk om å teste i morgen igjen? glise
Elizabeth-74 Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2007 Tenker at siden den var negativ i dag så er det nok rett. Men syns det er veldig rart at tr ikke kommer. Og har ikke noen tegn på at hun skal komme heller. Tester litt sener i uken tenker jeg. Prøver å ikke tenke så mye på det. Har vært borte fra BIM en liten stund for å ikke tenke for mye på det. Vi prøver å ikke tenke for mye på det, men bare ha sex når vi føler for det. Tror egentlig ikke at vi traff el denne gangen, fordi vi var syke akkurat rundt el. Krysser fingrene. Men hvis du hadde svak strek, så betyr vel det at du er gravid:) Grattis.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 vel, jeg har fått svake streker før, som aldri blir sterkere og bare ender i blødninger. tar ingenting for gitt ennå. tester igjen hver dag resten av denne uken for å være sikker. det kan jo være for tidlig for deg å teste da. hvilken test brukte du forresten?
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 jeg gikk 14 dager over tida i min første periode og testet negativt. er i andre nå. men håper det sitter for deg.det er store sjangser enda vet du:-)
titt'hei Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Det er ofte at mensen blir forsinket pga. sykdom. Min kom 10 dager senere etter influensaen.......må jo ikke ha noen sammenheng, men muligheten er der. Men det er også en liten mulighet for at du kan være gravid, det er jo noen som tester positivt lenge over ikm...... Er tanta borte er det fortsatt litt håp. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå