**My little Miss drama and I** Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 ser deres ut? Litt rart ,men de på rumpa mi som jeg fikk først er ganske rød og noe veldig dype.. Har nå de siste dagene fått litt på lårene og nederst på magen de er sånn sølv grå blå... blir de slik?! heller det en rød! når man har fådd på magen betyr det da at det kommer ,mer eller kan det være at det bare blir med disse få små på magen?! vil ikke ha mer nå det holder!!!! ennå en mnd igjenn så..
kfitjar Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Jeg fikk kjempe masse nederst på magen ved første graviditet, nå er de som lyse striper. Ikke så synlig som de var, men likevel. De spredte seg kanskje litt oppover ved andre og tredje graviditet, men denne gangen er det ikke kommet noe. Hos meg så kom de i begynnelsen av tredje trimesteret, ikke på slutten, hvis jeg husker rett.
snartmammapåny Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Oppdaget mitt første for en uke siden, da uke 38. Hadde jo håpet å få slippe unnda, men nei... Nå i uke 39 har det ikke blitt flere eller noe større da. Er et lite på ca 3 cm på siden av magen. Kan igrunnen se ut som en blodåre, men er nok et strekkmerke ja... Mitt er blålilla.. Har noen på puppene etter at jeg begynte med p-piller, de var lilla i begynnelsen, men ble etterhvert helt hvite og viser nesten ikke lenger. Så det er håp for at de forsvinner (iallefall nesten).
_Mita_<3 Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Hm.. kan man bli kvitt strekkmerker?uten om ta laser(som noen sier)
**My little Miss drama and I** Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2007 Ja de på magen er sånn blå lilla ikke like stygg som de på rompa som er rød! så vil liksom at de skal holde seg slik;-D... den siste uka har magen "eksplodert" derfor kom de nokk.. jaja... nei man kan vell ikke bli kvitt strekkmerker ,men de blir svakere.. når man trener og er i sol, leste jeg på lommelegen.. ville ikke satset på laser heller, masse penger og hørt at mange ganger funker ikke det helt heller?!.. de jeg fikk i puberteten ser man jo ikke lengre så:-)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 jeg trodde jeg skulle slippe de hel...stripene, men neida...i uke 34 blomstret de opp og ble store, stygge og rød. Noen er blå, noen er rød, noen er lilla. Noen er kjempe dype, andre er litt små. Prøver og smøre meg, men jeg har fått en veldig følsom hud etter at de dukket opp, vondt viss vannet er for varmt eller kaldt, vondt viss jeg klør eller drar håndkle over. Men smerte tåler jeg=) Jeg har fått beskjed av mamma som slet med det samme selv at jeg skulle la være å få for mye sol på magen, for da forble de rød etter fødsel, men jeg liker ikke sola uansett. Heia selvbruningskrem=) Tenkte jeg skulle tattovere meg på magen. en stooor en. Jeg er tatto dilla jeg da.....=)))))
#Aurora har tre gutter# Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 Uff de har kommet litt på magen..de er blå/lilla..noen er dype mens andre nesten ikke vises.Er ikke noe særlig lekkert..men de blekes vel etter fødselen.
Trillet Skrevet 19. mars 2007 #8 Skrevet 19. mars 2007 Hadde jeg bare hatt på magen skulle jeg ikke klagd! Jeg ser ut som en rødstripet zebra!!!!!!!!!!!!!! Strekkmerker på lårene, hoftene, "handtakene", puppene og litt på rompa.... Nå har jeg fått 4 strekkmerker på magen åsså.. Håper det holder seg ,med det, men liten sjangse for det! HAr alltid vært utsatt for strekkmerker! KJempeirriterende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
**My little Miss drama and I** Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. mars 2007 Å nei du er ikke den eneste altså;-P.. har på rumpa, litt på håndtaka, litt på låra fremme og bak, nå nylig litt på magen.. de på magen plager meg mest for de kom liksom nå ,kunne de ikke bare latt være;-P?? så sprengt som magen er nå kan jeg umulig gå en mnd til da blir jeg å sprekke!!!!!! Men håper på at de på magen ikke får den ild røde fargen de er nå sånn sølv blå ... da vises de mindre... Vi er så "heldige" som skal få disse ,mens noen får ingen:(... jaja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå