S Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Tusen takk for den fine gaven:) Dressen passa perfekt:) Du var litt sparsommelig med hint, så kan jeg få noen flere....Jeg har noen mistanker, men trenger litt mer..
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 så fint!!! husker ikke helt hvilke hint jeg gav men får håpe du ikke fikk alle disse.. - jeg er midt i 20-årene - jeg har to barn, en liten jente født rundt midten av july - jeg er gift og er fra østfold - jeg er student da er det bare å gjette..
S Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2007 Hei, du skrev ikke at du var fra Østfold....og da jeg leste det tipper jeg at du er to små jenter:) Stemmer det eller??????????
tre små... Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 det stemmer det.... ble vell litt lett det...hihi.. morsomt at du gjettet rett da!! håper du får en fin kveld!! hilsen din ikke så hemmelige venn...
S Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2007 Håper du får en hyggelig kveld også og nok en gang tusen takk for gaven:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå