Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Anette!!

Ja jeg venter, og føler at jeg har ventet i evigheter allerede, selv om søknaden vår nettopp har blitt sendt avgårde...

Har jo allerede ventet i nesten 2 år på en liten spire, så ser for meg at ventetiden kan bli uutholdelig!!

Vi skal til Haugesund, pga de hadde kortest ventetid der, og der har de ferie hele juli..Så vi kan nok ikke regne med å være i gang før i august en gang.

Dere da, hvor holder dere til?

Har dere fått innkallelse til samtale?

Har du/dere fått noen diagnose?

Jeg fikk vite at egglederne mine er helt tette, så alt håp om at vi skal greie dette på egenhånd er ute for vår del.

Vi får bare smøre oss med en stor dose tålmodighet og holde motet og håpet oppe:o)

Lykke til!!!

klem

Hei Koseputa..

Vi søkte til st.olav.

Søknaden ble sendt i uke sju og vi har fått brev om at søknaden er godkjent og rekvisisjoner til blodbrøver,siden vi skal ha icsi.

Samboeren har dårlig sædkvalithet.

Så nå har vi tatt blodprøvene å prøver å ta det med ro, men fy så vanskelig.

I brevet vi fikk fra St.olav sto det at det var 4-6mnd vente tid.

Håper tiden går fort for oss og dere..

Masse lykke til.

Heihei!!

Jeg/vi venter på og komme igang. Skal ned og skrive søknad til IVF på onsdag. Har vært gjennom Laparoskopi (kikkhullsopperasjon) formog sjekk egglederne, både samboer og jeg er fullt utredet. Jeg har en tett eggleder og en som var halveis tett som mest sannsynli tetter seg igjen selv om de blåste den ut under operasjonen. Samboeren min er alt i orden med.

Ser for meg at det er lenge til vi kan sette igang da det er så lang ventetid. Merker at jeg er utolmodig allerede så det lover ikke bra.

Lykke til også håper jeg dere kommer fort igang.

Lene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...