Gå til innhold

Babyer 6mnd+ i forovervendt vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer? Vet man helst skal ha så små barn mot seg når man triller, men hva har dere erfart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring fra storesøster er at hun ble rabiat av å sitte bakovervendt og ville absolutt sitte og se framover istedet. Derfor har vi valgt vogn med ikke-vendbar sportsdel denne gangen.

Skrevet

Tror det varierer veldig fra unge til unge. Jenta vår sitter forovervendt og begynte med det da hun var 8 mnd. Det ble en helt annen opplevelse å trille tur for oss begge to. Hun sitter og kikker og babler fornøyd. Så her har det vært en suksess!

Skrevet

Hei, min erfaring er stikk motsatt! Har to barn og begge har sittet mot meg. Er veldig koselig å ha øyekontakt med barnet, og det hadde virkelig vært stusselig om barna skulle sittet fra meg allerede fra 6 mnd alder. Jeg ville aldri ha kjøpt en ren framovervendt vogn! Vi har Mistral med vendbart styre og er superfornøyd. Hvis jeg skulle hatt 3-hjuling ville jeg ihvertfall kjøpt en som er vendbar, eks Teutonia spirit S3! Hvis du vil ha en ren framovervendt sportsvogn, så kjøp denne senere når barnet er blitt litt større!

Skrevet

Vi har vogn som er kun fremovervendt og og utifra kroppsspråket til junior, så virker det som han er topp fornøyd. Men det er som en sa over her, alle barn er jo forskjellige, noen liker det, andre ikke!

Skrevet

Prøvde første gang med paraplytrille (med full liggestilling) da han var 6 mnd, da ble han redd. Gikk ok da en av oss gikk sånn at han kunne se oss, og på slutten av handleturen gikk ndet noenlunde ok uten at han så oss. Men det ble med den ene shoppingrunden med paraplytrille...

Da han var 10 mnd kjøpte vi en OTH, da syntes han det var kjempestas å sitte og se forover.Da var han også så stor at han ikke hadde problemer med å skjønne at jeg gikk bak, snudde seg mot meg om det var noe han ville =)

Men som andre her sier, det er veldig individuelt!!

Skrevet

Første gangen vi årøvde var med en shoppingtrille da han var 6 mnd. Da reagerte han veldig, en av oss måtte gå slik at han så oss. Gikk greit etter en en stund, men var lenge til vi prøvde det igjen...

Da han var ti mnd kjøpte vi en oth - da syntes han det var kjempestas å se framover og han skjønte at jeg gikk bak. Snudde seg å så på meg om det var noe han ville =)

Men som andre her sier, det er veldig individuelt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...