Agne Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Klarte ikke å vente lenger enn til i morges, så måtte jeg svi av test nr 2 denne pp. Visste jo at det var tåpelig da.... Jeg hadde el forrige helg og da har jeg jo ikke ikm før fred eller lørd. Om jeg har vært heldig denne pp, så hadde det jo vært alt for tidlig å teste på dag 9 siden el. Toskete er det i allefall og skuffet, ja det blir jeg jo. Føleslen jeg har denne pp er ikke noe å rope hurra for, og jeg har vel ofte rett i det jeg føler mht å være gravid. Hva er det som skal til da? Tiden går og det eneste jeg til nå har opplevd er å få lengre sykluser slik at jeg må vente enda mer. FORSLAG: ja til kortere sykluser!
skifer Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Er ikke annet å si enn ..dum test,den var sikkert feil,det var sikkert for tidlig,og lykke til med neste test,men vent så lenge du klarer,vet det ikke er lett men.. Klem klem
Dolly Duck Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Fy fader så urettferdig det er! her går vi rundt og har dårlig tid og er utålmodige fra for, så skal jammen syklusene drive og forlenge seg selv uten at det er ønskelig! Jeg spyr på dine vegne, og kan bare si jeg føler STERKT med deg!! Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå