Gå til innhold

November: Når bytter man normalt til sportsvogn/sportsdelen av vogna?


Storebror & Lillebror

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke sikker, men hvis man kan legge sportsvogndelen helt ned kan man nok begynne ganske tidlig. Her har vi fortsatt god plass i bagen og vi brukker brettet man kan sette opp som ryggstø i bagen mye. Ikke noe moro å ligge på rygg. Mye mere arti å se seg rundt når vi er på tur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med å bruke bagvognen ut april, og så gå over til sportsvognen da.. Begynner egentlig å bli lei bagvognen nå, men skal jo bruke sportsvognen mye lengre, så venter en stund enda..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Emaljunga duo edge,en av grunnene til det var den store bagen,men så har jeg fått en stor og flott sønn,så jeg føler nå at den nesten er for liten når jeg bruker skinnposen i.Håper jeg kan bruke den i noen månder til enda,nå går vi jo mot vår og det blir jo ikke aktulet å bruke pose da.Synes ikke barnet ligger like stødig i en sporsdel,selv om en kan legge den helt flat,som det gjør i en bag.Håper jeg kan bruke bagen til over sommeren i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med forrige byttet vi rett før han ble 7 mnd, så regner med at vi gjør det samme denne gangen også.

 

Men der er jo ikke noe i veien for å gjøre det før om ryggen kan legges helt ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sportsvogn med mykbag i, og ble faktisk rådet til ikke å kjøpe bag engang, men bare legge henne i vinterposen. Syntes ikke det ble lurt og stødig nok, og vil ikke slutte med bagen før jeg må, eller ihvertfall på noen mnd enda.

Storesøster byttet til sportsdelen da hun var 8-9 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fjernet bagen nå i helga. Det var rett og slett ikke plass til lillegutt lenger. Han butta i hver ende.

Så jeg la den madrassen som lå i bagen over i sportsdelen, og nå fikk han stor og god plass =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...