Gå til innhold

Skal jeg skrive til han?

Ørna m/2 ørnebarn pp1

Anbefalte innlegg

Er inne på msn, og for første gang siden det ble slutt er vi innlogget på samme tid. han har sagt at han ikke vil ha noe med meg eller barnet å gjøre. selv om vi var sammen i over tre år. men i nesten hele svangerskapet har jeg drømt om han hver natt og gråter meg i søvn for at jeg savner han sånn... Skal jeg skrive en liten vennskapelig snutt til han eller burde jeg la vær?

Fortsetter under...

Faen... jeg gjorde det, men jeg skulle ikke gjort det. Pleier de å ta kontakt før eller senere? Vi pratet egentlig ganske greit, men jeg skulle ikke gjort det likevel... Skrev bare om det gikk bra, så var samtalen fint igang... men angrer på det nå.

Hvorfor sletter de oss ikke egentlig på msn? "Min" er mye pålogga, og jeg har også lyst å skrive til ham... Han sa med en gang at han ikke ville ha noe med oss å gjøre, men hvorfor sletter han meg ikke? Blir jo bare påminnet om meg og at han skal bli pappa hver gang han ser meg pålogga...Lurt mye på dette...

Annonse

Hvorfor sletter dere ikke de? Mannfolk liker å jakte, de de ikke kan få vil de ha.. Snu ryggen til de, og etterhvert vil de komme å prikke dere på skulderen, Det værste mannfolk veit er mas, og deres syn på mas er noe helt annet enn våres...

Vis at dere er sterke og klarer dere fint uten dem;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...