Yellowgoldfish Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Vi skal til syden med en 2 måneder gammel baby og en 2 åring i juni, og vil gjerne ha god standard, ikke hete-vær (25 grader kanskje) og gjerne nærme by så vi kan gå til fots til restauranter osv. Vet at eldstemann er for liten til Bamseklubber o.l. men det må jo være barnevennlig. Har du noe tips tas de i mot med takk!!!!!!:-)
2 barnsmor 81 Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 jeg anbefaler star tour sine blue village- anlegg. kjempefine og barnevennlige med alt man trenger på et område, supermarkeder(med ferske rundstykker) resturanter, flere bassengområder m/ barnebassenger, og stoler og parasoller rett ved leiligheten der man bor, leil. med micro osv, så man kan spise lunch osv inne, kanskje ikke så lurt å være ute på den varmeste tiden av døgnet, og da er det greit å ha et soverom hvor barna feks kan sove formiddagsluren, mens man selv kan se på tv osv. mye mere praktisk enn hotellrom. tror forresten alle de store reiseoperatørene har slike anlegg, men star tour sine er størst. jeg anbefaler gran carnaria, kanskje ikke det mest spennede reisemålet, og man havner jo midt i turistmølja, men utrolig barnevennlig, og alt lagt til rette for avslapping, selv med barn. ååååå...kjenner jeg blir syden-sjuk...........
Maryon Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Enig med hun over , vil også anbefale grand canaria. Vil ikke anbefale Kreta, vi var der for to år siden med små barn å vi mistrivdes veldig. Stranden var bra men ellers var det stort sett ingenting å gjøre kveldstid.Vanskelig å gå med vogn,fortauet var så smalt at vi balanserte nesten bortover.
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Sjekk ut denne linken: http://www.ving.no/sunwing/sunwingResort.aspx?hotelareaid=15040&categoryid=16&itemid=15040 Her var vi sommeren 06, og da med 2 barn på 8 og 10.. Nå får vi baby, og det gjør dette stedet enda mer perfekt synes jeg.. Herlig sted!
Lilletrollogmamma Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Jeg anbefaler å dra til Jurmala, et fint sted like utenfor Riga (Latvia) Er deilig temperatur, og billig både med fly og hotell. Dessuten er det veldig rent og pent der, og laaange, langgrunne strender!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå