Gå til innhold

Juni: I morgen reiser vi til syden!


vårspiren

Anbefalte innlegg

Å, som jeg gleder meg til å få litt sol og varme på den bleke huden min. Flyet går tidlig i morgen til Gran Canaria og vi skal bo i Puerto Mogán. Håper det er en grei plass for vi har aldri vært der før.

 

Nå er jeg mest stressa for at jeg må huske å få med meg alt, spesielt med tanke på tingene til den lilletuppa. Går her og pakker mens Linnea leker rundt på gulvet. Hadde kjøpt nytt sommertøy til henne i dag som vi skal ha med oss på turen, og da kan dere jo bare gjette hva hun fant på i løpet av et øyeblikks uoppmerksomhet.

 

Joda, hun klarte å spise opp nesten en halv (H&M) prislapp på en ny kjole... Nå sitter hun og gliser mens hun hikker... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åh så heldige dere er=)det går sikkert kjempefint, og tror mogan er et kjempefint sted for småbarnsfamilier. jeg har ikke bodd der, men var der på dagstur for noen år siden, vi bodde da i arguineguin. kjempekoslig havneby, åhh, jeg vil å reise,hehe:)

 

god tur da, kos dere masse=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå er så utolig misunnelig :( Er skikkelig sydensyk!

 

Puerto Mogan er fantastisk fint! Det kalles Spanias svar på Venesia (skrives det sånn??). Kanaler, broer, flotte blomster, STERKE drinker (men det er det vel overalt der nede hehe). Åååå jeg vil også!

Vil anbefale dere en tur på Amadores stranda, nyydelig strand!

 

Håper dere får en flott tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

good tur!!!

 

Hun ha'kke akkurat blitt noe mindre skjønn, lille Linnea

 

vet du, jeg er ganske sikker på at det er den nydligste jenta jeg noengang har sett!! Hun er direkte vakker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååhhhh...det hørtes deilig ut:) Puerto Mogan er et veldig fint sted:) veldig rolig:)

 

Litt sent å si nå...men GOD TUR!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eehhh...ja jeg synes det hørtes såååå deilig ut at jeg bare måtte skrive 3 ganger:) hihi...litt datatrøbbel gitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dere nok reist. Får skrive, håper dere hadde en kjempe fin tur. :o)

 

Ble litt eller veldig misunnelig når jeg leste dette. Jeg og vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...