Gå til innhold

November: Passer klærne dere brukte før dere ble gravide, igjen nå?


Storebror & Lillebror

Anbefalte innlegg

Her passer det meste, men det er noen bukser som strammer litt mer over hoftene - akkurat som om hoftene har utvidet seg litt... ja ja :) Det er vel bare å innse at alt ikke blir helt som før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må nok innrømme at ikke alt passer ennå nei :-/ De siste kiloene sitter litt bedre fast denne gangen enn de har gjort før. Men kan nå heldigvis bruke det meste da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får de på meg, men mangler 3 kilo til jeg er der jeg var før. Så da vil de sitte litt bedre.. Men håper på å gå ned litt flere kilo, men det er vanskelig, de sitter godt..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er ikke mindre enn imponerende, når du har fått 7 barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her passer nesten ingenting. Så jeg har måttet kjøpe meg nye bukser for nå orket jeg rett og slett ikke gå med mammabuksene lengre. Har bare 2 kilo til der jeg var før jeg ble gravid så det er ikke det det står på, men jeg tror også at hoftene har forandret seg for jeg får de jo ikke over rumpa! Heldigvis passer de fleste genserne da slik at jeg slapp å kjøpe hele garderoben. Nå har jeg pakket ned alle klærne som ikke passet. Ble bare lei meg og deprimert av å se dem i skapet. Så nå har jeg goood plass i skapet da.. Aldri så galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her passer alt.Jeg var tynnere da jeg hadde født enn det jeg var før,men akk og ve,jeg har fått slik matlyst at kiloene begynner å komme på igjen,så nå må jeg virkelig ta meg selv i nakken og sette av en times tid til trimming om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.... nesten alt passer, har igjen ett par kilo til jeg er der jeg var før fødselen, men har 10 kilo for mye når jeg er der....så jeg må virkelig prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,nei....det er et sørgelig kapittel det der med klær........Har bare to kg igjen til der jeg var før svangerskapet - men jeg tror minst ti kg er blitt flyttet fra andre steder på kroppen min til magen:(. Ja,ja.....må nok bare innse at jeg begynner å bli gammel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, klærne passer fint de.

Men nå er det på tide med noe nytt :-) Lyst på noen tøffe bukser! Og nå skal det være med høyt liv? hehe, blir som i ungdommen, detta!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buksene passer ikke selvom jeg veier det samme som jeg gjorde før jeg ble gravid. Noe har skjedd med hoftene mine tror jeg. Virker som om jeg er bredere der. Nå må jeg ha hofter som er høyere i livet enn de jeg hadde før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...