Gå til innhold

Sover så lenge!!


uuups:)

Anbefalte innlegg

Gutten min gikk å la seg kl 21 i går. Først våknet han kl 24 og spiste litt og sovnet igjen kl24.30. MEN så sov han helt til klokken 10.30. Det er jo 10 timer i strekk. han er 11 uker. Er det andre som sover så lenge?? Han våkner smilende og blid om morgenen og er ikke desperat etter mat. Synes det er helt utrolig. Han får bare mm, men han spiser veldig ofte om dagen. ihvertfall hver annen time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi legger jenten vår kl 21 og hun sover ofte i 10 timer i strekk. Men det mest vanlige er 8-9 timer. Så får hun mat og sover noen timer til. I dag etter å ha sovet i 10 timer fra 21 til 07, ville hun ikke sove igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så heldig dere er! :D

men burde vel ikke klage, jeg... Ask sover gjerne 7 timer i strek og det er jo bra.. bare dumt at han sover så tidlig, hehe.. fra ca 8 til 3.. og så etter det sover han bare 2-3 timer, så senest kl 6 skal han være oppe og skravle :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi hadde også noen fine netter nå i forrige uke. Hun sov i 8 og 8.5t i strekk, noe som var veldig godt for meg. Så spiser hun litt, og 2-3timer til:) Deilig! Men så i går var vi plutselig tilbake til 2 nattmåltider igjen. Så nyt det mens det varer. Hun herer også 11 uker og spiser hver 2.t på dagtid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til Henning gjør det samme. han sover som regel 3-4 timer. har sovet 5,5 timer et par turer men da sover han dårlig resten av natta. Hjelper ikke å gi mere mat på kvelden heller.

Kansje det blir bedre når han kan få litt grøt på kvelden... selv om det er en tid til :))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...