Gå til innhold

¤¤Sunnmørstråden¤¤

to-søte-små

Anbefalte innlegg

Så koselig at det er så mange sunnmøringer her da...Jeg bor midt i Ålesund sentrum og er også Ibsen tilhenger. Skal til ultralyd i morgen for første gang, er da 6+ 0 utfra menstermin...Det blir sååå spennende!!!

Hvordan er formen deres da? Jeg er plaget med endel magesmerter, obstipasjon, kvalme og dårlig søvn. Ellers så nyter jeg at vi endelig har fått det til....

Fortsetter under...

Jeg også :)

Jeg er 12 + 4 i dag. Begynner å komme i bedre form nå :)

Kvalmen er bare blitt til uggenhet *woho*

Er plaget med muskelsmerte i ryggen (de tror det er det), elendig søvn, obstipasjon her også, og blødninger.

Men dæven døtte. Jeg er så glad for å være gravid. Endelig! :)

Hva med et treff en dag? Ta en kaffe på moa el?

For en artig tråd, tror det er en del av oss her inne ja. Tror jeg er 7 +0 i dag, og er ganske spent ja. Har vært på en ul og da såg alt bra ut, skal inn igjen på nytt om en uke. Gleder meg sånn til å kunne fortelle det til alle sammen!! Har hatt mye vont i magen og såre pupper, og nå begynner kvalmen også så vidt å komme. Håper det ikke blir værre. Men det her er jo selvforskylt og tar imot alt som måtte komme:-) Jeg blir gjerne med på treff når jeg har kommet over på den sikre siden og har fått fortalt det til familie og venner.

Så artig med denne tråden da! (Kan vel tillate litt meir dialekt her da...:-)). Sjølv om ej ikkje e ålesunder, så e ej i alle fall sunnmøring.

Tru ej e 7+2 i dag og formen he faktisk vør heilt elendig i heile dag! Kvalm og trøtt, men selvfølgelig heilt greit så lenge det skyldes en liten spire!

Måtte til legen i dag og sjekke om ej he fått urinveisinfeksjon. Svir litt i sidene når ej går på do, men prøven va fin, så da va det visst berre vanlige graviditetssmerte sa han...

Ellers e ej gjerne med på moa-tur ej! Men litt skummelt å feire spiren så tidlig synes ej. E så redd for at nåke ska gå galt...

Skreiv det lange innlegget her, også kom det av en eller anna grunn ikkje med...

Artig tråd ditte her ja. Kan til og med tillate sej å skrive litt meir på dialekt her da sia vi skjønna kvarandre. ;-)

I dag e ej så vidt ej veit 7+2. Formen he vør dårlig i dag, men heilt greit så lenge det skyldes spiren. :)

Måtte en tur på legen i dag for ej va redd ej hadde fått urinveisinfeksjon, svir på sidene av magen når ej går på do. Men prøven va fin, så i følge legen e det berre vanlige graviditets-smerte.

E gjerne med på en moa-tur ej, men ej e veldig redd for å feire spiren for tidlig. He for mange dårlige erfaringa...

Annonse

Da var Ul overstått, og for en fantastisk følelse. Der lå den lille reka på 6 mm, og hjertet slo som bare det!!! Fikk med to bilder av den lille...Sambo vart helt satt ut når han så hjertet. Nå slapper vi litt mere av....Skal tilbake for ny Ul om to uker, da er den forhåpentligvis endel større.Og vet dere hvaa?? Livmoren min er også hjerteformen. Skal tro hva det betyr....

Legen mente jeg var 6+2, men jeg holder fast på min egen termin som er 6+ 0.

Annonse

Hehe, dette vart en morsom tråd. Tror den har hengt seg opp litt:-)

Sarah: Så fint å høre at det gikk bra på ul i dag. ok du prøver og sånnt også? Eller er det derfor du skal tilbake også? Gleder meg til min neste ul om en uke:-) Så de såg ikke to der da...?

Hei! Ja, skal ta prøver neste gang....var vanskelig å se den lille skikkelig, er vel derfor jeg skal ta ny Ul om to uker. Det var heldigvis bare en der....men det var litt tidlig å se ennå mente han....mye kan skjule seg så tidlig i forløpet. Han lurte på om han skulle sende henvisning til kvinneklinikken på sykehuset, så jeg kan gå til jordmor der....har du tatt kontakt med jordmor?

Han spurte om jeg ville går med fastlege eller jordmor og det hadde jeg overhode ikke tenkt på til da, så han sa at vi kunne ta det igjen når jeg kommer neste gang.. Han anbefalte jordmor og her er visst en her på moa som jeg hører til i så fall. Men tror ike jeg kommer til å gå dit før etter 3 mnd slik at jeg er litt mer sikker, er fortsatt veldig redd for å miste det.

Noen her som går med hun jordmoren på moa, er hun grei eller..?

Regner med der er bare ei,så da går jeg med henne,har kun vært en gang..men hun virker no veldig grei:)går anna hver gang med jordmor og fastlegen..fastlegen min er så kjekk og hjelpsom og vet alt vi har styra med på sykehuset og i trondheim,så syns det va litt greit å gå der å.jeg var 10+3 første gang med legen og 15+3 første gang med jordmor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...